Tagok >> Thomika >> 155 2.0 TS 8V >> Blog
- Típus:155 2.0 TS 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1992
- Színe:metál bordó (146)
12.14.
Meglett a vizsga újabb 2 évre, hibátlan volt a jármű, bár a xenonba belekötöttek, mert nem gyári. Azért megbeszélgettük a dolgot, és aztán nem volt gond. Kicsit repedezetttek voltak a hátsó gumi fékcsövek, úgyhogy ezeket is kicseréltük. A végösszeg miatt picit húztam a számat, de ez van....
Vasárnap esőben nekiálltam kicserélni a kapcsoló elektronikáját, mert egyre többször fordult elő, h nem állt le az autó, miután kivettem a kulcsot... Ez orvosolva lett... A legjobb, hogy a terelőlapátok léptetőmotorja magától megjavult....így végre oda megy a meleg levegő, ahova én szeretném :P
Ma túlestünk a hűtővíz cserén is! Alapjában véve nem lenne egy komoly feladat, idő hiányában mégis elég nehéz volt ezt összehozni. De kész van... jah és a kipuff is ideiglenesen meg lett javítva... holnap még egy kis bütykölés és teljesen rendben lesz a vas.
Végre felkerültek az új MAK felnik. Igaz, 5 hónapot vártam rá, de megérte. Nagyon jól mutat az autón! :) Sajnos még pár dolgot meg kell csinálni rajta....de hát olasz verda! Megjavítunk vmit, erre előjön egy másik probléma, gondoskodik róla, h ne unatkozzunk. Jelen pillanatban az ablak csere, a kipuff javítás, és a hűtővíz csere szükségeltetik de nagyon... a hidegen való indításnál észlelhető fulladásos ford.szám visszaesés talán megoldódik, ha végre 2 év után kipucolom a LMM-t. Legalábbis én ebben bízom...
Szombaton nyaralás közben rámjött a szerelhetnék, úgyhogy mivel magaménak tudhattam az utsó8 db Goldne lodge gyertyát amit szerezni lehetett Bp-en, szépen nekiálltam egy-két sör és érdeklődő haveri tekintet mellett kicserélgetni a előbb említett alkatrészeket... ez kb komótos tempóban 20 percet vett igénybe. A munka befejeztével mivel konstatáltam, hogy még 3 sör után is kurva jól tudok autót szerelni, ugrottam egy seggest a medencébe :))
Vasárnap: Megjavítottam a levegő beömlő csövét, bár ideiglenes, azért egy darabig tuti így marad. Gyertyakábel cserélve, valamint sikerült a kilométerórámat is megjavítani...
Annyi embernél láttam már blog-ot, hogy kedvet kaptam hozzá.... Tegnap elhoztam a gépet a szervizből. Sikerült 178 ezer Ft ért felújítani az első futóművet, meg a nyelestengely szimmeringet. Mit ne mondjak eléggé szíven ütött a végösszeg, de mit lehet tenni. A problémám mindössze annyi, hogy most nem tudom mennyivel megyek, és még az olajnyomás jelzőm sem műxik. Lesz még mit javítgatni a hétvégén....de a futómű az kifogástalan lett :)