Ma cserélve lett elől a stab rúd szilent mert jobb elejéről elviselhetetlen nyikorgó hang jött.
Most teljesen csend van az autóban :)
Ma végre felkerült a várvavárt GT felni 17"
Nagyon szép
Ma kész lett a kis 156 nagyszervize...
- INA vezérlés csere természetesen vízpumpával és generátorszíjjal
- bal hátsó kerékagycsapágy
- 2db kézifékbowden
- gyári levegőmennyiségmérő (bontott bosch)
Köszönet Bognár Zolinak
Ma a reptéri gyorsforgalmin lámpánál állva vettem észre h 1000-re felugrik a fordulat, indulás után néztem a fogyasztást és felugrott 15-18 literre, kb 5-6 km volt mire visszaállt a fogyasztást 3-5 literre(végig 3asba mentem 2300-2600 között tartottam a fordulatot). Szerintem a részecskeszűrő regenerálódott és szerencsére amíg tartott nem kellett megállnom így be is fejeződött
Motip hőálló festékkel lefújtam a kipufogó dobot mert ezüst színű volt (előző tulaj miatt) és nagyon szúrta a szemem :)
Eljött az ideje az első szerviznek.
Januárba az elődöm szervize óta 6000km telt el ezért olajhoz nem nyúlok (Motul olaj)
Vezérlésbe viszont 70.000km van így azt cseréljük (Dayco készlet, Doltz vízpumpa)
Km állás 191.000
Július végén megvettem alfa tagtól akinél január óta van, ő hozta be az országba.
Elődöm januárba átnézette és amit lehetett megcsináltatott. (jobb hátsó kerékagycsapágy, kézifék bowden, kuplung szett-kinyomócsapággyal, olajcsere szűrőkkel)
Javítás helye D.Z.
Volt egy kis hangja reggel az ékszíjnak és mint kiderült annak semmi baja viszont a klímakompresszor csapágya lötyög így az fel lett újítva és a klíma fel is lett töltve...
Öntja a hideget :D
Ma reggel Monoron felpolírozták a lámpaburákat, mintha új lenne, utána irány Pest ahol az első alsó jobb lengőkar (TRW) lett cserélve és a váltóolaj.