Vettem egy új tartályt, mert a régi elrepedt és folyt belőle a hűtővíz.
Mellesleg esztétikailag is jobb az új. :)
Állás: 220.700 km
Megadta magát a régi akksi, amivel anno vettem az autót.
74 amperes BANNERt vettem helyette.
Km: 219.777
Mint ha új autó lenne! :)
392.000km Lemfölder
390.000km
(A legutobbi par cseret nem blogoltam :/ )
Kapott az auto egy chippelest.
Kb. 30-35 lo plussz igy.
Óra: 202.000km
Sikerült kicsinálnom a jóöreg 100w-s SAL mélynyomómat. Úgy voltam Vele, hogy pár hetet kibírok nélküle aztán majd veszek egyet Áprilisban. De annyira bántotta a fülem a hiánya, hogy vadásztam egy 400w-s Pioneer-t bele.
Hiába nem nagy márka a SAL, Nálam 4 évig szuperül ment úgy, hogy használtan vettem.
A hangzás mondjuk sokkal jobb lett most! 😊
Ma elértük a 200.000-k km-t.
13 éves idén a gép (3. éve van meg).
Anno lecseréltem a FL előtti fa kormányt bőrre.
Ok, meg is voltam Vele elégedve. Egészen addig, míg meg nem láttam potom pénzért egy 156 FL kormányt légzsákkal. Meg is vettem.
Itthol nézegettem, de valahogy nem jött be. Multikormányra vágytam. (Ha sikerül, valahogy megoldom, hogy működjön is a rádióm Vele)
Szóval eladtam a régi és az újdonsült kormányt és vettem egy multisat.
Viszont itt még nem állt meg a történet. Túl egyszerű volt. 😄
Így elküldtem újrabőrözésre + tetettem rá hüvelykujj púpokat + az alját kicsit sportosabbra alakíttattam. Nagyon tetszik.
Egyúttal a váltógombot is újrahuzattam.
A Hunyadi Autókárpit -nál készült, Kisbéren. Nagyon profi és gyors munka.
Up!
Sajnos a FL légzsákátvezető nem jó a FL előtti autóba. A légzsák csatlakozója sajnos másabb. Egy FL-sből való csatlakozó ráforrasztásával talán megoldható lenne, de...
A régi átvezető duda csatlakozóját viszont 2-3 cm-l meg kellett hosszabbítani.
Így úgy néz ki, hogy a rádió kormŕny távvezérlése kivitelezetlen marad! 😞
Az összkép viszont nagyon tetszik, baromi jó a kormány fogása!
Megérte a beruházást! 😊