Mutasd

>> Tuning és extra2010-06-12

2010.04.19. Ma lefóliázták a hátsó szélvédőt,a hátsó ablakokat,és megkapta az első üveg is a szokásos csíkot! Természetesen LLumar fóliát kapott,a az eggyik legsötétebbet,AT 05 GR SR HPR,fényáteresztés 5%!

 
>> Tuning és extra2010-05-26

2010.04.10.Még tavaly vásároltam bontásból egy hátsó szárny spoilert, Zender gyártmány! Mivel a szine picit eltért az én autómétól ,a felszerelés váratott magára mostanáig.Fényezés után Szunyiatis segítségével felszereltük,majd bekötöttem a féklámpát is benne!

 
>> Tuning és extra2010-05-26

2010.04.03. A Husvéti szabadnapokat kihasználva,végre volt időm lefesteni a féknyergeket,és a féktárcsa közepet is! Alapos drótkefézés,és tisztítás után maszkoltam,majd alapoztam,végül Motip Rosso féknyeregfesték spry-el 2x lefújtam!

 
>> Szerviz2009-11-22

2009.11.17. 100600Km!Megtörtént az autó műszaki vizsgáztatása,és friss lett a zöldkártya is,mindkettőt 2 évre kapta meg. Cserére szorult az 5. hengerben is az izzítógyrtya !

 
>> Egyéb2009-11-07

2009.10.18. 100400Km! Az autó kapott egy új Exide Premium 77Ah akkumlátort,mert ami benne volt már gyengélkedett,és csak kis teljesítményű 55Ah-ás volt!Még szeptemberben karbonfóliáztattam a tükörtartó háromszögeket,mert a festék feltáskásodott, levált róla!

 
>> Szerviz2009-06-22

2009.06.20. 94900Km Kicseréltem a 3. hengerben az izzítógyertyát,mert hibát jelzett,és valóban rossz volt mikor kimértem!Valamint cseréltem a gázolajszűrőt is!Átesett egy futóműállításon is,mert az első tengelyeken a gumi belső peremei nagyon koptak!

 
>> Szerviz2009-06-22

2009.06.09. 94800Km!Komplett vezérlés lett lecserélve: vezérműszíj,feszítő,és a vezető görgő+ a vízpumpa,hosszbordásszíj a feszítőkarral,a feszítő,és a vezetőgörgő!

 
>> Szerviz2009-06-05

2009.06.05. 94700Km Kicseréltem a levegőszűrőt,a régi már nagyon koszos volt,tehát könnyebben lélegezhet a motor.Viszonylag simán ment,csak az aksit kellett kivenni,és egy csövet megbontani.Cseréltem a pollenszűrőt is,ami ugyancsak igen koszos volt,szénszálasat kapott!Csupán kiváncsiságból 1 napig használtam direktszűrőt is,de semmi érdemleges változást nem tapasztaltam,valamint mindenki lebeszélt róla! Ezért maradt a papírszűrő,talán majd egyszer rakok bele tuning K&H betétszűrőt!

 
>> Szerviz2009-06-04

2009.06.03. 94600KM!Lecseréltem a motorolajat,(SELÉNIA WR DIESEL)és persze a szűrőt is!(Purflux)Az olajszűrőhöz nagyon nehezen lehet hozzáférni,lekelett bontanom a turbóhoz csatlakozó előkatot,de még így is igen körülményes! A váltóolajat szintén nem egyszerű cserélni,kiszedtem az aksitartót és alatta található a betöltő nyílás.Egy tölcsér,és gégecső segítségével töltöttem be a TUTELA Matryx váltóolajat!

 
>> Esemény2009-06-04

Hosszabb keresgélés,nézelődés után sikerült rátalálnom a Diesel mocis gépre! Így hát én is átálltam a sötét oldalra,soha nem volt még gázolajos gépem,de még nem is nagyon vezettem ilyen autót!2009.05.16.án vettem meg Fészike tagunktól,aki csak rövid ideig birtokolta,így ráfér egy alapos átvizsgálás,és nagyszerviz!Az autóban 93540Km van,és vezetett szervizkönyv is van hozzá!A hirdetés képei!