- Típus:147 1.6TS, megnövelt Progression :)
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Diavolo Rosso
És elérkezett ez a nap is. Fájó szivvel, de otthagytam Pirit a mesternél :( Hiányozni fog az ültetés adta kinézet, de sajnos fontos kezdett lenni a kényelem is. Láttam a lengőkarokat is, van bennük azért anyag rendesen, simán lehetne használni önvédelmi célokra is :D Ha minden jól halad és nem lesz gubanc, vasárnap vissza is kapom 4 centivel magassabban és új lengőkarokkal :) Szoritsatok!!!
Ismét csomagot hozott a futár. Egy garnitúra hátsó gátlóvédő gumiharangot. Legutóbbi kerékcserekor felfigyeltem, hogy a mostaniak már szinte nincsenek is, szétvannak porladva, szóval a közelgő futómű felújítás során ez is korrigálva lesz. Nemszámítottam, hogy MONROE-kat kapok, engem is meglepett, amikor meghozta a futár-gyerek :) Rokon ezt nem említette a telefonban :) Holnap lesznek megrendelve az első lengőkarok és ha minden flottul megy, péntek estétől indul is a művelet. Jajj, csak minden rendben legyen...
Tegnap este megérkezett Haro-tol a csomagocskám, aminek tartalma:
4 gyári rugó - 2003-as modelből, kevesett futottak (ugye Haro? :D )
1 aktívszenes pollenfilter
Sajnos az itteni utak állapota miatt döntöttem az ültetés megszüntetésén :( fájó szívvel, de feláldozom a dizájnt a kényelem oltárán :(
Várat magára még 2 alsó/első lengőkar vásárlása és indulhat is a művelet...
Ma sikeresen helyére kerültek a dolgok. Kartámasz is bekerült a helyére, vettem hozzá fekete zsírúj imbuszos csavarokat, meg rugós alátéteket. Kicsit megszenvedtem a középbox visszarakással, de végül sikeres volt a művelet. Gázrendszer kapcsolóját ugyanoda fúrtam vissza, már megszokta a szemem, hogy ott van.
Lelettek ápolva a váltó és kézifékszoknyák, most szinte mint az újak :)
Volt segítségem is: Pista a macskám és Mimi a párom kiskutyája :) Természetesen párom is besegítet :) :*
Gege...igazad volt :) köszi a biztatást :)
Nekiestem ma a középső boxomnak. Elejében simán ment a dolog, majd kezdett necces lenni a szitu. Ugyanis a kézifék elég keményre van állítva, így nemtudtam kellőképpen felhúzni. Ezért a spanoló csavarján engedtem picit és így végül sikerült leemelnem a középboxot. Egyenlőre az anyósülésre raktam, mivel a gázrendszer kapcsolója arra van építve és nem merek előzetes érdeklődés nélkül babrálni körülöte. Igaz van neki saját konnektorja, de egyenlőre, míg nincs meg a kellő infó, nem merem széthúzni. Nagynagy örömömre megvannak a kartámasz tartókonzoljának felfogatási pontjai :) Következő lépés a megfelelő csavarok felhajtása...folyt. köv.
Új infó: 99%, hogy nem lesz gebasz, ha kivett kulcsnál lekötöm a gáz kapcsolóját, majd visszadugom...szorítsatok :)
2011. 06. 29. - Sikeresen kiszedve a régi box, gázkapcsoló dolgozik :)
Tegnap sikeresen áthoztam a vámon a kartámasz következő elemét, a közőpső műanyag boxot Kiskunhalasról. Megnyugodtam, mert a tartókonzol benne volt :) Valamint aminek még külön örültem, hogy a hátsó fúvóka szellőzőjárata is bennevan, egyedül maga a fúvóka rostélya hiányzik, de az valahogy tutira átpattintható a már meglévőből. Elég koszos, szutykos, de úgy vagyok vele, hogy nincs az a kosz, amit ne lehetne eltávolítani, szóval emiatt nem vagyok kétségbe esve. Következő lépésként megfelelő csavarokat kell vadásznom, valamint kiszerelni a már bentlévő boxot...ha nincsenek ott a kartámasz felfüggesztési pontja hát tökön döföm magam :) folyt. köv.
Csomag érkezett ma, egészen pontosan egy gyári, de bontott kartámasz. Kicsi tisztításra szorul, de ez legyen a legkevesebb. Mivel magyarbol jött, így a hozzá járó középső boxot nem vállata be a sofőr a vám miatt, így az a kiskunhalasi rokonoknál maradt. Azért majd később ugrom át. De sajnos az alu tartókonzol is gyanús abban maradt, így beépíteni sem tudom :( folyt köv...
2011.06.25. - infó jött, a tartókonzol a műanyag boxba van integrálva gyárilag, szóval kell az a kitérő a rokonhoz Kiskunhalasra :)
Az elmúlt hetekben cseréltem levegőszűrőt, majd kis időre rá gyertyaszettet. Megmosolyogtatóan a fogyasztásom 9 liter körülire optimalizálódott, de ebben volt klímázás, meg tempósabb (120-130km/h) suhanás is. Szóval mostmár kicsit nyugodtabb vagyok az elmúlt kiadások miatt okozta feszültségből :)
Ma is szemet gyönyörködtető km állás jelent meg:
147147
Ennek örömére tankoltam is kicsinyke benzint....számszerint 15,4 litert. Gázrendszerem van, de gyujtáskor benzinnel hörren fel, majd úgy 50-60 motorhőfok környékén automatikusan vált gázüzemre. Ebből kifolyólag ritkán tankolok benzint, de a benzinpumpa épségének megóvása érdekében mindig kell, hogy legyen, amit forgat. Hajtott a kíváncsiság, így utánnanéztem, legutóbbi tankolásom február 28.-án volt (16,59liter)...eddig volt elég :)