Tagok >> Kareszka1984 >> Blog
Naszóval...eljutottam egy olyan pontra, hogy időm és enrgiám is volt arra, hogy:
1. A tavaly nyári kipufogóheggesztésnél a "mester" által összebarmolt csatlakozást helyrehozzam. Dióhélyban: az első szakasz utáni csövet 1az1ben hozzáhegesztette bilincs nélkül az első szakaszhoz :-/ új bilincset kelett legyártatnom és azt a cső végére hegesztetnem
2. Beszereljem a kb 2 éve megvásárolt bontott katalizátort
Elszórakoztam vele 3 napot munka utáni hulladékidőben, de végül egész szuperül sikeredett. Új tömítéseket is gyártottam minden szétszerelt szakasz közé, valamint amennyi tartógumit bírtam, ki is cseréltem. Utolsó lépésként kiütöttük a hibakódot.
Bajom volt az állandó lambdahibával. Régebben belett szerelve egy másik második, kontroll szonda (bontott), de mivel üres volt a katalizátorom, így folytonossan újradobta a hibát. Elkiabálni nem merem, de eddig úgy 120km-ert mentem vele különböző sebességtartományokban nyílt úton, valamint lakott településen belül is. Úgy veszem észre kell idő ahhoz, hogy összeérjen a rendszerrel, mintha egyre jobban és jobban menne a kocsi :)
km állás: 120.784
hazahoztam, beteszem, jó lesz
...folyt. köv. tervek szerint tavasszal
Tegnap nagy utazások és idegeskedések árán sikerült eljutnom Érdre, egy alfa bontóba, ahol sikerült szert tennem egy ép katalizátorra. Sokáig kerestem ezt a fajtát, elkell mondanom nagyon ritka :( Volt benne még egy kontroll szonda is, aminek külön megörültem, mivel nálam az is kukás.
Egyenlőre még nem építem be, szükség van még pár alkotóelemre, hogy ne keljen 2x bepiszkolnom magam (remélhetőleg)
Egy kisebb időre sikerült összefutni Hozé-val és II knoXXX-al :)