Mutasd

>> Szerviz2014-06-14

Szóval ami az előző blogokból kimaradt az az, hogy a kocsinak nem volt szép a hangja, eddig még sose. Azt hittem korábban hogy csak kifúj, bár azt hiszem ezt írtam de a síkba köszörülés után az új tömítéssel visszarakott első sori leömlő javítás után sem javult meg. Kb ott jöttem rá az ok mélyebben van. Csörinél fény derült az igazságra, nagyon csúnyán el kaptak a szelepemelő bütykök a vezérmű tengelyen (köszi előző tulaj a jó olajat). Szóval kapott új tengelyeket , akkor már ugye új szimeringet hozzájuk meg vezérműszíjat illetve henger fej tömítést.
Ami kicsit meglepett hogy pár apróság mint egy lyukas benzin cső és egy repedt gumiharang elkerülte a vizsga biztosok figyelmét. Mert hogy ténynek tény, mégis átment műszakin. Na mindegy Csöri alaposabb mint a műszaki szóval ez is javítva lett.
Az új tengelyekkel visszatért a ménes rég elkolbászolt része is. illetve a hang, ó az a V6 hang. Szívem szerint csak 3 ezer felett mennék.

Jövő nyáron pedig végre jön a várva várt 8C vörös fényezés :-D