Pár napja elvittem a kocsit Zé mesterhez szervizelésre és ma kész is lett. Vezérlés csere, vízpumpa csere izzitó gyertya csere, hosszbordásszíj csere, hőgomba csere.
A mester megállapított hogy még izzitó gyertya rellét is ki kell cserélni ill. generátoromat is fel kell újítani + a klima kompresszor tengelye is lóg kicsit, szóval ezek még hátravannak, utánna újra száguldhat a vas.
A jó időt kihasználva kicseréltem a váltololajat és kis extraként a motorvédő burkolatot is átfestettem mert ütött-kopott volt.
Ja és az utastertet is alaposan kitakarítottam.
Pénteken megadta magát a vas valamiért nem akart elindulni, pedig elötte való nap még semmi baja nem volt. Pár dolgot megnéztem, de minden működött, elkezdtem gyanakodni az izzítógyertyákra, de még ha valamelyik rossz is lenne be kéne indulnia. Majd vasárnap reggel kiszedtem az aksit és felraktam töltőre mert már elég gyenge volt a sok probálgatástól, majd próba képpen bettem egy másikat és egy pöccre elindult utánna visszaraktam a régit és azzal is. Lehet hogy az indításgátló tréfált meg bár az ICS nem kért kódot csak az akku csere után. Lényeg, hogy most már működik.
Hétvégén kicseréltem a pollenszűrőt, gázolajszűrőt és vadiúj fényszórókat is kapott a nagyvad, mivel utángyártott lámpát vettem az állítómotor átszerelésével adódtak problémák, de sikerült és lőn világosság.
Ma sikeresen abszolváltam a jobb első felső lengőkar cseréjét.