Mutasd

>> Szerviz2021-02-08

Az első képen a csavar amivel tegnap nem boldogultam. Van még egy is. Vajh milyen kulcs kellene ide, mert a csillagkulcs nem fér oda.
Leszedtem a szívósor csavarjait, majd az egészet kicsit billentve lejött a tőcsavarokról. Aztán lefelé az egész kijött. (2.kép) Visszarakáshoz ketté kell majd szedni, mert így ördöglakat lenne a gravitáció ellenében felrakni.
A nívópálca is kikerült (felet mutatott) és egy gumidugó ment a helyére.

A kipufogó csatornáiban elég sok koksz van, a szelepek tiszták. Gondolom az elégett olaj maradványai. Feltűnő az 5. képen a vastag koksz réteg. Mintha válna el már a falról olyan vastag. A bal oldali szelepszár is feketének tűnik, míg a többi szürke. Lehet hogy itt keresendő a túlzott olajfogyás oka???

Lekerült a szívócső is, az LMM-et letakartam egy törlőpapírral.
Kikerült a trafósor is. A csavarjait sárga szigszalaggal ráragasztottam hogy meglegyen.
A többi csavar bezacskózva, feliratozva.
Gyűlnek a csekklistában a bejegyzések.