Mutasd

>> Szerviz2021-02-16

Délelőtt megjöttek az olajak. Maradt a Motul. Megvan a két cseréhez, olajszűrők már korábban megjöttek.
Ahhoz hogy ne álljon ki lefelé egy szelep se és az asztalra lehessen tenni a hengerfejet, ki kellett venni a szívó oldali vezérműtengelyt is. (2-3.kép)
Kerestem egy "célszerszámot" a szimering benyomásához. Egy 11-es dugókulcs képében rá is leltem, először az 1/4-es néztem ki, de a feles hosszabb, jobban használható. (4.kép)
A szelepet nagyon finom dörzsvászonnal megszabadítottam a koromtól és a helyére tettem. Alulról egy műanyag szivacs darabbal támasztottam meg. A szimering tömítő élét védendő egy darab ragasztószalaggal fedtem le az ékek helyét. Simán felment a helyére (5-7. kép).
A rugót összenyomva az ékek visszakerültek. Azt hittem nagyobb macera lesz, de a vékony csipeszt pont erre találták ki. (8.kép)
Most jött a hidrotőke, de erre találtam egy nagyon jó videót, inkább azt linkelem.

A négyes henger két kipufogó szelepe kész...
...már csak 14 van vissza.

Egy fontos dolog maradt még mára: sört bontani :-)