Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
A múltkor kipróbáltan a ragasztókat. Most mást teszteltem.
A teszthez kicsit módosítottam az egyik laposfogómat, átalakítottam szimering fogóvá. Az első részébe ívesen beleköszörültem egy vállat, ami felfekszik a szimeringre, de még nem tökéletes. A felső részbe is bele kellett köszörülni hogy a szelepszár végének legyen hely, ne azon feküdjön fel.
Szóval a teszt.
A múltkor feltűnt hogy a megtisztogatott felületre felnyomott szimering mennyire jól tart. Most 4 szelepvezetőt zsírtalanítottam a felrakás előtt. Pár nap állás után komoly birkózás árán sikerült leszedni őket. Erős a gyanúm hogy ezek fent maradtak volna a normál használatnál. (Anno nem zsírtalanítottam.)
Az egyik szelepvezető már sérült volt a gyári tömítés leszedése miatt, abba felrakás előtt még belekarcoltam párat hogy legyen mibe kapaszkodjon a szimering.
Nos ezt csak mechanikai sérülés árán tudtam leszedni, volt olyan - ha nem jobb - mint a ragasztott. Ráadásul itt a ragasztó hőtűrő képessége se kavar bele a képbe. Ez lesz a megoldás. Kicsi esztergakést sikerült szereznem már csak egy kéziszerszámot kell "legyártani" hozzá. Holnap konzultálok fémügyi szakival...
update 2022.01.29.
Nagy lett a lapka, nem fér el a hidrotőke helyén. A keresztfiam ellenben talált kisebbet úgyhogy pár sör mellett leméreteztük a szükséges tartót. Hétfőn elvileg elkészül.


