Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
159 2009/10 2012 2014 ablak ablakemelő abs-jeladó adatok akku akkumlátor akumlátor alfacity alkatrészek antenna autópályadíj autóvásárlás állapot átvétel belépőfény benyomások betét blaupunkt bontás bowling bt420 csöri ctek dynamic ecu esztergom fék fékcső fékerő fékerőszabályozó felbakolás felkészülés felni ferrari festés fólia fra garázs giulietta gumi gyertya hangszóró hazaút helyzetjelentés helyzetjelző hirdetés honosítás ii. kartervédő kígyó kipufogó klíma km költségek kormányszervó kód kulcs link matrica miglia milla minitali museo műszaki nagy ncímkék nyomtás odometer olajcsere olajfolyás pápa projektor projektterv regenerálás regisztrációs-adó rendszám rozsda semmering spider szabályozó számok szeged szelepsapka szélesítő szélfogó szerviz szervizlista talál találkozás találkozó tali tartalom tárcsa technika téli töltés
>> EgyébAlfa Giulietta 2.0 JTDm 175 LE TCT E6 // 2015-12-31
Azt hiszem, hogy sikerült egy regent elkapni a Juliskánál.
Először csak az tűnt fel, hogy kigyorsításkor jobban kihúzatja a motort, nem váltott el 2e felett.
A pillanatnyi fogyi kb. 1,5-2 literrel megemelkedett.
A TCT váltó konzekvensen 2.000 felett tartotta a fordulatot. A legfinomabb gázpedál kezeléssel is 2e és 3e között használta a motort. Felváltás után mindig 2e fölé érkezett a fordulatszám.
Egyszer beleváltottam kézzel, amit sípolással reagált le és nem hajtotta végre az utasítást. Ha ekkor váltott volna úgy 1500 körülre esett volna vissza a fordulatszám.
Mentünk vagy 10 km-t és helyreállt a rend.
Amúgy érdekes, hogy normál üzemben se szereti 1500 alatt járatni a motort a TCT.