Mutasd

>> Szerviz2024-04-29

Eljött a gumicsere ideje.
A csomagtartó csak egy gumi befogadására alkalmas, a többit az utastérbe, a lehajtható hátsó ülésre kellett betenni. Legalább valahogy befért :)

A kerekeket magam szereltem le. Döbbenten láttam az állapotukat. Erre mondják, hogy ki van fizetve. Ez az utolsó túra hozadéka. Előtte nem volt ennyire durva. Rendesen elfogyott, különösen a belső blokkok sínylették meg.

3. képen jobb első, kilátszó szövet.
4. jobb első felülete
5. egyik hátsó belső fele, blokkok teljesen eltűntek, az eltérő színű a hordozó réteg
6. hátsó felülete, hordós

Ha már lekerültek a kerekek, megmértem a féktárcsák és betétek vastagságát.
Tárcsák kopása (mm):
BE 0.66, JE 0.56, JH 0.45, BH 0.42
Betétek vastagsága 3.9-4.0 mm között egységesen.
Jobb első felnim sajnos kapott, nem kerek a belső fele. Ki lett egyensúlyozva, próba után derül ki, jó lesz-e vagy el kell vinnem görgőztetni.

35085 km, ebből legalább 10% Race, 70% autópálya, maradék vegyes országút, város.
Mondhatnám, hogy kiváló a gumikezelésem, de egyúttal köszönöm az őrangyalomnak ezt a defektmentes 35kkm-t :D