A nemrég kicserélt új LPR kinyomócsapágy megadta magát :(
Először csak felpuhult a pedál, majd kb. 120km után a kinyomócsapágy kiköpte a fékolajat magából. A tartály csaknem teljes tartalma az aszfalton kötött ki.
Rendeltem egy gyárit ami Valeo gyártmányú.
Ami a gyári ill. utángyártott kérdést illeti arra a következtetésre jutottam, hogy kell lennie különbségnek, legalább a minőség ellenőrzés terén. A gyári alkatrészek sok ponton meg vannak jelölve festéktollal, ezt az utángyártottakon nem találni.
Rendeltem még gyári hosszbordás feszítőt és vezetőgörgőt. A feszítő Dayco, a görgő SKF. Egyikben sincs benne a gyári logó. Ha cserélem készítek képet a régiről (ami gyári) és az újról.
Kuplung jó lett. Tekintve, hogy az előző gyári 166227km-t hibátlanul ment, az új örök élet meg egy nap :)
Azért kár a szopásért (dupla szervízköltség).
156 1750 2 424 ablakmosó ablaktörlő active alfa ar arese asimmetrico ate betét birth bowden bpc brembo chmarossky cold corsa csatlakozó csomagtér diagnosztika dobbetét dobsinska ebc ecu ellenállás fék fékbetét fékolaj felső feszítő függönylégzsák fúrt futómű giulia good görgő gtv gumi gyári hátsó hosszbordás hűtő javítás karcolás karosszéria kábel kerámia kézifék kilincs kinyomócsapágy kkl koni korrózió kuplung lengéscsillapító lengőkar mechanika museo ocra olajcsere open pannonia pappas patent pillangószelep pirelli pzero q quadrifoglio race reset romeo rozsda sachs slovakia special sport start stelvio szíj szilent szolnok tárcsa téli termosztát tisztítás toronyszilent trw vag valve váltó vezető viadukt világítás xtra year yellow
>> SzervizAlfa 156 1.6TS Sedan Distinctive // 2013-06-17