Mutasd

>> Esemény2015-11-04

Közel 4 hónapig tartott, de az eredmény megnyugtató.
2 küszöb, hátsó ívek cserélve, 2 első emelési pont, 4 doblemez, belső küszöb javítva.

 
>> Esemény2015-10-03

Apróságokat kapott tartalékba, hátsó keresztstabilizátor szilenteket és kuplungcsövet.

 
>> Esemény2015-07-13

Az Alfacity-n még éppen ott volt, de a következő hétfőn vittem lakatoshoz. Láttam szétbontva is, elképesztően szét van rohadva. Jó kezekben van, ismerem az úr munkáit, ha kész lesz, egy igazi találkozóra járós autó lesz belőle.

 
>> Esemény2015-07-11

Egy kedves ismerősöm készített néhány fotót az autóról.

 
>> Szerviz2014-08-04

Mivel a gyári szélvédő teljesen leharcolt volt, éjszaka törte a fényt, kapott egy teljesen újszerűt. Végre normálisan látok éjjel is.

 
>> Esemény2014-07-25

Új Vredestein T-Trac 2 gumikat kapott. Bitang tapadást produkálnak :-) Ezzel együtt végre felkerültek a gyári Speedline 14"-os, körlyukas felnik is.

 
>> Szerviz2014-06-30

Motorolajcsere Mann szűrővel, hűtőközegcsere, fékfolyadék csere (Ate SL DOT4), 3db fékcső csere, jobb hátsó vadiúj féknyereg csere.

 
>> Szerviz2014-03-16

Új kardánfelfüggesztő csapágyat (FAG), csapágyházat (Impergom) és flasnit kapott stabilan álló gyári csavarokkal. Eredmény: semmilyen fordulaton, semmilyen terhelésen nem ráz. A hajtáslánc rendbetétele ezzel kipipálva.

 
>> Szerviz2014-01-20

Lemosódott a motortér a felújítás után. Az autó még nem. :-)
Orbitális szopás volt a kuplung főhenger csere, kormányoszlop, műszeregység bontás kellett hozzá. Aki szerelt már ilyet, tudja, hogy az egész pedálboxot ki kell szedni. A sasszegek kiimádkozása volt a legszarabb. Kapott a főfékhenger egy felújítást is (Seinsa). Kicseréltem a vezetőoldali ajtóban a rossz központi zár motort, bezsíroztam a zárat-nyitófüleket, visszaakasztottam az ablak mozgatóbowdenjét a csigába.
Új Osram Silverstar izzókat kapott.
Nagyon ki volt szopósodva a kuplungpedál sasszegfurata, megkapta a zöldből származót, így alig van holtjáték, plusz ezzel együtt gyári első szériás pedálgumikat
.
A jobbos első féknyeregbe nagyon durván be volt rohadva a légtelenítőcsavar, szerencsére a közel vörösizzásig hevítés megoldotta, megindult, csavarból is kapott újat. Végül egy bal hátsó féknyerget is kapott, mivel nagyon folyt a fékfolyadék az állítócsavarnál.
A fűtőradiátort, vízhűtőt és tágulási tartályt összekötő T-idom elrepedt, szerencsére Marek tudott adni másikat - végre kiiktatva az összes rejtélyes vízfolyás.

 
>> Szerviz2013-12-23

17-én hajnalban gátat hegesztettünk és fölpótoltuk a szilvamag alátétek által benyomott felső csavarhelyeket. Szelepeket köszörültem (kivétel nélkül mindegyik be volt verődve, valószínűleg még soha sem köszörülték), lemostam a fejeket teljesen. Az én kritikus szememmel is nagyon szép munkát végzett a 2T+M Győrzámolyon, oda 17-én délelőtt adtam be a cuccot, 19-én este már hoztam el tőlük megmunkálva, a gáthegesztett fejeknél új szelepülékekkel. Megmondtam, hogy egyszerre síkolják a négyet, alulról és felülről is megsíkolták a fejeket, századra azonos magasságúak lettek. Plusz hozzáigazították a véglapokat is (+1,62mm az egy ékes tömítés miatt). Hibátlan lett. Nyomáspróbázva, hibátlanul. 21-én kész lett a hengerfejszerelés. Iszonyatosakat szoptam a tőcsavarok meneteivel, hármat újra kellett vágni, Helicoil bele, illetve egy himbatartó furatot is fel kellett fúrni M14x1,5-re, esztergáltatni hozzá tőcsavart 10.9-es anyagból.
Kapott új egy ékes Glaser tömítéseket, új Ajusa HF csavarokat. Gyári leírás szerint, több lépcsőben, melegített motorral is nyomatékra és szögre húztam. A végeredmény: bika lett az autó. Minden letisztítva, új Bosch porlasztócsúcsok, új réz tömítőgyűrűk az olaj-nyomóágnál is, adagoló visszaállítva 0.80 mm-re, mivel 2.4-es a drágaság. Semmi füst, alacsony fordulatú rángatás eltűnt, ellenben a turbo már 2100-nál elkezd tisztességesen dolgozni. Nagyon tetszik.
Megpróbáltam a szervorendszert feléleszteni, kapott egy tutira működő szivattyút, de kiderült, hogy a kormányű dugattyúja fossa az olajat, szóval lekötve... Ez egy hatalmas szopóroller lesz.
Kapott egy új Impergom vízcsövet.
Pedálboxot, ezzel együtt kuplung főhengert és első fékcsöveket kellene cserélni...
Tavasszal jön a karosszériázás, utána pedig az első futómű teljeskörű felújítása.
A kardánba be kellene szerelni az új középcsapágyat és a csapágyházat (mindkettő megvan, vadiúj FAG csapágy és Impergom ház). Ha ezek elkészülnek, már "csak" új nyári gumikat kell rá venni.
(Az utóbbi két hétben három egymást nem ismerő ember kérdezte meg, hogy mikor veszek már egy Autót. Mondom, köszi, nekem a 75 az autó.)
Végül kapott egy motormosást és új résolajcsöveket (a fotón még nem).