Tagok >> Settantacinque >> Blog
A rajta lévő sárvédők eléggé csúnyácskák voltak belejavítások miatt, ezért kapott 2 újat. Ezzel együtt a két balos ajtó is fújva lett, mivel az is foltos volt.
Beszereztem 4db új alsó lengőkar szilentet, mert cserések lesznek az autón lévők.
Továbbá érkezett egy új Marelli főfékhenger is, mert a 2 éves Samko kezdi megadni magát....
Vettem egy 85-ös évjáratú kazettás Philips autórádiót...
Ez még a jövő zenéje.
2db alsó lengőkar cserélve, mert teljesen elfáradtak benne a szilentek. Futóműállítás utána (utánfutás is).
Gyári szövetet vettem Tamás barátomtól, végül elkészült a kárpitos munka is. https://www.ocsautokarpit.hu/
Eresztett a sajátja, illetve a szintjelző gumitömítése és szakadt volt.
Szokásos Total Racing 10W-50
Váltóolajcsere: Total 75W-90
A meglévő gázelemzőhöz vettem egy gyári strobilámpát is.
Minimális lakatolás: 2 hátsó ív alja, jobb hátsó lámpa alatt, illetve bal első sárvédő horpadás javítás.
Egy 2.0 TD váltó volt alatta (kb. '95-ben rakták alá, amikor begázosították, gyanítom úgy gondolták, majd így kevesebbet fogyaszt).
Végre-végre sikerült egy pontosan hozzá való váltót találni ugyanazzal az áttételezéssel, ~150.000 km-t futott autóból. Ez egy csoda 2021-ben, és ennek megfelelően reccsenésmentes, tökéletesen pontos. Mostmár tudja azt a teljesítményt, amit régóta hiányoltam belőle a hosszú váltó miatt.
Mivel a kipufogó le volt szedve, átnéztem, találtam rajta egy repedést - elvittem hegesztetni, aznap kész is lett.
Új kuplung alsó munkahenger+komplett új Sachs kuplungszett - olyan lett, mint a vaj.
+új váltószoknya, gyári alapján, 8 szegmensű - Janitól.
Tartós teszt (100 km) megvolt, hibátlan és nagyon is élhető :)