Tagok >> Settantacinque >> Blog
TS bőrkormány újrabőröztetve valódi bőrrel
+új váltószoknya (gyári alapján, 8 szegmensű) - Janitól.
Vettem egy Bosch gázelemzőt, mert a karbik alapjárati CO-ját hengerenként be lehet állítani, méghozzá a leömlőben lévő szondanyílásokon keresztül. Gyártottam hozzá egy adapter, amivel közvetlenül, fals levegő beszívása nélkül ráköthető a leömlő furatára a gázelemző.
Társult hozzá egy szinkronteszter is. A végeredmény egy alul sokkal nyomatékosabb, valamivel kevesebbet fogyasztó, stabil alapjáratú, nem büdös kipufogógázú autó lett :)
Mondanom sem kell, eddig túl dús keverékkel üzemelt.
Kevesebbet mutatott az óra, mint amennyivel valójában mentem. A kalibráció tökéletesre sikerült, gyári ráhagyással együtt, 70 feletti tempónál tűpontos, alatta kicsivel többet mutat (mint mindegyik autó).
Volt benne egy '95-ben beszerelt riasztó, lopásgátló és távirányítós központi zár modul. Mindkét távirányítót elvesztette az előző tulaj, aminek az lett az eredménye, hogy vettem egy komplett távirányítós központi zár vezérlőt, a régit kikötöttem, kiszereltem, majd be az újat. 2 távirányítóval, újra zárható/nyitható az autó :)
325000 km
Vezérléscsere kompletten, nyilván vízpumpa is, gyári, ill. Dayco cuccokkal (a hosszbordáshajtáshoz megvettem a gyári FCA célszerszámokat)
Szívósor leszerelés, szétszedés, takarítás
MAP takarítás
Railpumpa tömítéscserék (gyári Bosch alkatrészekkel)
Olajcsere
2db H7 csere
gyári új kuplung pedálgumi csere
Brutálisan nagy a változás, kb. 40 lóerő jött meg az autóba, turbolyuk szinte teljesen el is tűnt. Kiemelném, nem chipes! Brutális menetteljesítménye van mind a mai napig.
Kapott még egy gyárival megegyező akku hővédő szigetelést (keretet).
Parkolóban belémtolattak úgy, hogy nem hagytak cetlit. Az autó jobb hátulja sérült a sárvédőnél. Természetesen önköltséges lett a sztori.
Első összetartás+utánfutás állítás! Egy másik autó lett, lett pl. kormányvisszatérítő erő :)
Új tömítéskészlet beépítve a kormányműbe, új alacsony nyomású és nyomócsövek. Szivárgásmentes és jó lett a szervo :)
Illetve újszerű. 1db apró lyuk volt rajta, amit foltoztam. 75-ös szinten ez felér egy csodával.
Fel volt emelve az autó az égbe', gondolom rendszeresen rossz úton jártak vele. Így már nincs semmi bajom az esztétikájával, illetve lehet placebo, de az úttartását is jobbnak érzem. Kormányműcsere után futóműállítás következik.