Tagok >> Settantacinque >> Blog
Hibátlan, összesen 85.000 km-t futott injektorokat tudtam szerezni vizsgálati jegyzőkönyvvel. Nem volt baj a jelenlegiekkel sem, de kihagyhatatlan volt az ajánlat.
Hátsó köténylemez
Ablakmosó tartály
Hátsó híd
Akkutálca
Hűtőrács díszcsík
Mivel a rajta lévő K16 turbo igencsak huhogott már (szelepvezető darabok nem tettek neki jót), szereztem egy másik gyárit, ami rövidesen rákerül.
Update: 2018 áprilisban sikerült rászerelni. Fogy a szabadidőm...
Olajcsere, szűrőcserék: Total 10W40
Vadonatúj, dobozos, gyári kormány gombokkal.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000084/0000084489t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000084/0000084490t.jpg)
Kétszeri nekifutásra, de sikerült. Először túl nagy benzinnyomást csinált az AC, vennem kellett nyomáscsökkentőt. Másodszorra kiderült, hogy beállítás közben meghalt egy Beru gyertya, ez kicsit meghosszabbította a beállítási időt... Tökéletes lett!
Jakarb.hu :-)
Elől vissza kell tenni gyári magasságra, mert valamelyik előző tulaj felemelte...
Belement az olajba 10000 km, cseréltem. 5W-40, Hengst olajszűrő, Alco légszűrő @ 263934 km
Jobbos féltengely csere végre (előzőleg ideiglenesen a gyári rosszat raktuk vissza).
Alsó váltóolajleeresztő csavar csere.
Meg is ünnepeltük egy Tátra-túrával, hibátlanul szolgál az autó :)
Beújítottam egy világosszürke bőrgarnitúrára :-) Kellett vele dolgozni rendesen, mire így néz ki. Ajtókárpit is van, de a fotón még nincs beszerelve.
És még: rendeltem gyári (!) termosztátot, azt is beépítettem, még az eredeti volt benne, igencsak ráfért a csere.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082270t.jpg)
3db motortartó bak újra cserélve, újszerű szervós kormánymű beszerelve, gumicsövek cserélve, Dex II-vel feltöltve.
A hátsó motortartóbak cseréhez természetesen ki kell venni a motort.
Nyaralás közben Firenze mellett elment a hajtás. Hazahoztam trailerrel. Kiderült, hogy az új SKF jobbos féltengely rúdja kicsúszott a külső csuklóból....
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000084/0000084491t.jpg)
4
506