17 215 45 5.1 5w-50 5w50 alvázvédelem antenna anyag balanszszíj beázás bkr6ekpa bowden brembo bridgestone carello cd centírozás csatlakozó csere cső csomagrögzítő dot duda ékszíjtárcsa előtétellenállás fehér fékbetét fékcső féknyereg fékolaj féktárcsa felnik felső féltengely fényszóró festés főtengely fotó futómű futóműbeállítás gömbfej gps gumi gumiharang gyertyák hű hangtompító háló hátsódob hosszbordásszij hűtőventillátor index izzó jts kárpit kerékcsavar keret kézifék kinyomócsapágy kipufogó klíma klímacső klímatisztítás kompresszió kontakthiba kötél középdob kuplung lámpák légtelenítés lengéscsillapító lengőkar levegőszűrő loudlink luk mű mérés mobil mp3 ngk nyárigumi nyomáspróba olaj olajbetöltő olajcsere olajszűrő olajteknő ózon pálca pioneer pollenszűrő porvédő potenza rádió rendszámtábla rugó sapka satbilizátor stabilizátor
>> SzervizAlfa 156 2.5 V6 24V Distinctive // 2019-06-08
Kezdjük azzal hogy az autónak 3 féltengely gumi harangja ki volt szakadva. Bal oldalon külső belső, jobb oldalon csak a belső. Emellett piros rugók voltak a kocsi alatt, amik legalább 5-6 cm-t ültették az autót. Veszélyes élet ez egy olajteknőnek...
A megoldás: féltengely gumiharangok cseréje, balos külső féltengely csukló csere (kattogott), és futómű felújítás.
Kapott 4 új gátlót (Magneti Marelli), H&R rugókat (hála ezeknek kb 3 centit magasabb lett), két felső lengőkart előre (TRW), 4 toronycsapágyat, 4 lengéscsillapító porvédő+ütközőt, előre 2 új stab pálcát. Meg egy új ablakmosó szivattyút.