Mutasd

>> Szerviz2014-04-13

Rutinszerű (2.) olajcsere.Selenia 20K és Alko olajszűrő. Levegőszűrőt most nem cseréltem, mert amikor az LMM tisztítást elvégeztem akkor a sérült légszűrőházat hosszú távra "lezártam" így most azt nem bontottam meg.Emlékeim szerint "ránézésre" nem is nagyon indokolt a cseréje.
Költségem:Selenia 10000Ft.; olajszűrő 1300Ft.

 
>> Szerviz2014-04-04

A Jármű alapjárat ingadozással, leállással és minden egyéb kellemetlen szituációval lepet meg mostanában. Ebből elegem lett és kénytelen voltam 1.5 hétig OFF os al melózni járni-de mindegy nem ez a lényeg -. Közben sanyi155 kétszer végzet hibakód kiolvasást és törlést -melyet ezúton is köszönök-. A két kiolvasás között eltelt pár nap és csak a holtponti jeladó jelenetkezet mindkét alkalommal, más egyebek mellet.
Valószínűleg korábban-az első gyanús jeleket tapasztalva - Én még tudtam bonyolítani az amúgy is necces helyzetet, azzal hogy alkalmaztam egy LMM és egy Pillangószelep tisztítást is, -rájuk is fért-majd ------pillangószelep resetelést------ cartárs javaslatára
"Fölösleges" költekezésbe és bizonytalan eredményű alkatrészcserékbe ez utal sem akartam belebonyolódni így elsőre a legolcsóbb lehetőséget próbáltam ki. Bontóban vásároltam egy holtpont jeladót 3000 Ft-ért . Röpke 2 óra alatt ki vettem a régi HOFFER márkájú holtpont jeladót ami kb 10 000 km bírt ,és be is építettem a bontott BOSCH t, és ezt követően biztos ami biztos megcsináltam még egyszer a pillangószelep resetelést. Úgy tűnik ez meg is oldotta problémát.

 
>> Szerviz2014-03-20

Műszerfal sebességmérő izzók cseréje.
Bal oldali "helyzetjelző és tompított " izzók cseréje
1800 Ft.

 
>> Szerviz2014-02-20

Gecsa cartárs blógja és útmutatásai alapján lettek kicserélve. Ez úton is köszönöm segítségét.
Starline csapágyak lettek beépítve mindkét oldalra mindösszesen 30000 Ft költséggel. .....
2017 11 30 . 60 000 km vártam tőluk , ami nem sok. Majdnem sikerült is teljesíteniük!

 
>> Szerviz2014-01-14

Ma kicseréltem a a feszítő görgőt. Költségem 12500 Ft.

 
>> Szerviz2013-11-20

Még valamikor szeptember közepén a Monori fényező lefújta a hátsó lököst. Most így, egy kicsikét tarka. Az új gyári kódszámú szín és régi megkopott felületek között azért lehet látni árnyalatbéli különbségeket. A motorháztető most a legcsúnyább karosszéria elem. Valamelyik előző tulajnál történhetett valami malőr, mert az amúgy is megkopott lakk alatt valami koromra emlékeztető szennyeződés kezd átlátszani. Majd tavasszal valamit ezzel is kezdeni kell.

Túl vagyok már bőven az első 10000 km -en sőt a napokban jubiláltam 140000 Kmó állással. (Ha az óra korábban nem volt visszatekerve) Ez idő alatt 1l selenia 20K töltöttem bele a motorolaj csere óta. Korábbi reményeimet, most a mért mennyiség alátámasztja. Nem gondolom, hogy kimagaslóan jó de rossznak se tartom.

 
>> Egyéb2013-11-15

Klíma
Ezzel a ,,tekergetessel" lehet ki-be kapcsolni a funkciot. (Bar azt irod nem mindig csinalja, ami erdekes, de hatha segit)

- fordítsd a gyújtáskulcsot OFF állásba
- a hőfokszabályzót fordítsd max hőmérsékletre
- a középső kapcsolót fordítsd 0 állásba
- a jobb szélső kapcsolót fordítsd teljesen balra
- tedd rá a gyújtást (- ha a klíma be van kapcsolva, akkor kapcsold ki)
- a középső kapcsolót fordítsd 0 helyzetből AUTO-0-AUTO-0 helyzetekbe
- vedd le a gyújtást

Nalam is bekapcsolt gyujtas raadasra, de ezzel megoldodott a problema...



A kormányművet és a motort is tartja, valamint a váltókart tartó lemezt is le kell szedni hozzá. Nem olyan egyszerű ahogy leírtad:(
előzmény: Szabeee // 2013-11-14 22:35:58 (142247)
Szabeee2013-11-14 22:35:58 // 142247
Meg tudja nekem valaki mondani, hogy a váltónál milyen szimeringre van szükségem? Ill. ha szétkötöm az alsó lengőkart, valamint a stabilizátor-összekötőt, akkor le tudom venni a bölcsőt stabilizátorral és alsó lengőkarokkal együtt vagy az tart valami mást is?
156 kuplung rendszere
.hogyan működik a 156 kuplung rendszere? igazából csak a hidraulika rész érdekel, a fő henger nyomja az olajat, majd ez az olajnyomás széttolja a kinyomócsapágyat... ennyi? mert akkor nem értem, hogy miért nem lehet légteleníteni a rendszert... tudna valaki segíteni? :)
Elvileg nem nagy művészet légteleníteni. A működése annyi emit leírtál

 
>> Szerviz2013-08-21

Korábbi gyanúm nem igazolódott be, mely szerint a befecskendezési hiba kialakulása összefüggésben lehet a kevés illetve a menet közben kifogyott üzemanyagos szituációkkal. A hibakód kiolvasás első körben megállapította a fordulatszám jeladó; lmbda szonda illetve lemerült akkumulátor hibáját.
Első körben a fordulatszám mérő jeladó lett kicserélve és ez úgy tűnik meg is oldotta a problémát. A korábbi hibakódok törlését követően az új fordulatszámmérő jeladóval már egyetlen hibaüzenet sem érkezett.

 
>> Szerviz2013-07-21

Az elmúlt néhány hét apró "fejlesztései"
Aky166 közremükodésével első -hátsó embléma le lett ragasztva a fekete színű karbon hatású matricákkal. Annyit jegyeznék meg a rgasztási műveletről,hogy nem szabad túl erősen nyomni mert eldeformálódhatnak az alakzatok a logó belsejében.Az ára 1500 Ft

Sikerült beszereznem ...... cartárstól 2 db. visszapillantó tükröt. Eredetileg csak a jobb oldali kellet volna, de csak párban tudtam hozzá jutni. Mindegy, most így van legalább tartalék bal és némi elektronika, de remélem nem kel felhasználnom. Az ára 8000 Ft volt postaköltséggel.

Vásároltam a helyi autósboltban levegőszűrőt is, mert azt nem cseréltem akkor amikor a motorolajat és az olajszűrőt. Majd a héten valamikor be rakom a helyére. Azért hezitáltam ennyit mert a levegőszűrő háza meg van repedve és korábban úgy gondoltam majd valami sport légszűrőt teszek be, ki iktatva a sérült házat. A sport légszűrőröl olvastam minden félét az Amores blogokban és arra jutottam, hogy maradok a gyári elrendezésnél. a szűrő ára 2500 Ft.

 
>> Szerviz2013-05-26

A vateráról sikerült használt gumit vásárolnom.(8500Ft) Terveim szerint ezt a nyarat teljesítem velük. Több szezon már úgysem lesz bennük! Aztán jövőre a műszaki vizsga előtt úgyis rendbe kell raknom a futóműveket.
A gumiszerelés 7500 Ft ba. került.