Mutasd

>> Tuning és extra2017-02-10

Turbó : BMW F10 GTB2260v
Kipufogó 70es saválló egy átmenő dobbal.
Munkát , Faterom , Én , és Öcsém csináltuk.
Eddig az autóm 235,5le 529,9nm volt.
Turbó felrakás, kipufogó után : 258le 558nm lett.
Eddig egy progit írtam rá amivel el akarta érni a 280loerőt , sikerült. 281,5le 590,3 nm
Ez mind perfexpertes mérés nem padi, ha végleges lesz padon megméretem.
új olaj ,olajszűrő
Beépítésre került még egy kis 2,1colos oled kijelző amin látom kis szondák segítségével a kipugogó nyomást, hőmérsékletet, turbó nyomás , beszívott levegő hőméréskelet , olaj és vízhőfokot is, ezt be építettem a fordulatszám mérőbe.
Szeretnék 300le fölé menni , nyomatékban már nem megyek feljebb kuplung 600nm bír hagyok neki kis tartalékot.
281,5le 590,3 nm ezt 100mm3 1750bar rail nyomás ,2 bar töltő nyomással tudtam elérni. Üzemanygra számolva tökéletesen teljesül.Füst nincs!

itt egy gyorsulás 100-180 8,5mp , 100-200 12mp
100-200

Motorolaj ,szűrő csere.

km óra állás 249.950km

 
>> Esemény2016-12-08

November 15 dikén sikeres műszaki vizsga km 245.000km . Sikerült el intézni , nem kellet feltekerni nem szóltak az ültetés miatt stb..

 
>> Szerviz2016-09-28

Mahle mindenből
Eneos 10w40

km óra :243.439km

 
>> Tuning és extra2016-09-17

Sajnos kuplungom elkezdett csúszkálni ,de csak ha komolyan terheltem folyamatosan , KUL ra készülve , mondom erre az évre ennyi fejlesztés lesz nem csúszós kuplunggal megyek oda.
Stefan Zorst csinálta , egy kevlárt kapott a tárcsa és egy erősítést a szerkezet , elméletben meg mérve 600nm tud , majd elválik bejáratás után , 500km városi használat , az kb nálam 1500km , szépen bejáratom ,remélem jó lesz.
Kicsit puhább lett a kuplung benyomása , ugyan ott fog , szval nem változott semmi.
Garanciába cserélve lett a jobb hátsó kerékagy csapágy , most SKF-re.
Cserélni kellett a főtengely szimeringet , és féltengely szimeringet .
A javítást Erdő Ati barátom csinálta mint mindig , Szentbalázson.

km óra állás: 242.525

 
>> Tuning és extra2016-08-09

Már ugye át lett alakítva nekem nagy fékesre az autó, de sajnos még mindig nem olyan volt amilyennek szerettem volna, ezért gondoltam egyet és rendeltem EBC fekete USR tárcsákat és Yellow betéteket hozzá, 2 hét alatt megjött , felrakás sajnos elsőnek nem sikerült, mert kiderült hogy a betét nem jó helyen fog van 7mm válla, csináltattam új fék konzolt , amit hazahoztam és felraktam ,de így se ment fel a nyereg , a nyeregből és a csonkállványból is ki kellett szednem. Nagy nehezen de felkerült , az udvarból kitolatáskor és enyhe fékezéskor brutálisan sípolt ,de gyorsan elhagyta. most jön a bejáratás , kíváncsian várom.

km óra:240.000

 
>> Tuning és extra2016-07-19

Hogy is kezdjem ezt is benéztem. Gumikat nézegettem , mivel 13éves continental sport contactok voltak fent , eszméletlen jó gumi ,de belső felének annyi volt. Amik kinéztem Toyo Proxes T1r 215/45 R17 , meg is rendeltem , megjött , felraktuk .
Mikor ki ki próbáltam nem akartam elhinni , az autó olyan mintha minden kereke másfelé menne, kis kormány mozdulatokra alig reagál, kicsit kanyargok befékez a menetstabilizátor, kikapcsol a tempomat, halál félelmem volt vele. Elmentem futóműveshez is , de semmi értelme nem volt , megmutattam pár embernek mondták küldjem vissza. Felhívtam őket (jött a sok szöveg , be kell kopnia , túl nagy teljesítményű az autóm meg a hülyeségek)aztán addig beszéltem még azt nem mondták ,hogy jó , válasszak másikat , kiválasztottam a Bridgestone Potenza Adrenalin 002 -ket , úgy alakult hogy megyek fel BP-re felvittem a gumikat . Automax-nál vettem a gumikat ,de egy gumis céghez kellett mennem , odaállítok bemutatkozom, mondom mi járatba .... stb , Emberke mondja ,hogy tisztába vagyok vele ,hogy csak 80% os áron fogják visszavenni , nekem ezt senki nem mondta , jó nem várom el ,hogy 100% os áron visszavegyék,de 50km mentem vele és kb 5órát volt a kocsin.(Ők simán elfogját adni mitn "új" gumi) Sajnos így már nagyon drága lett a gumi. Következőnek ezt sokkal jobban átfogom gondolni , Az Bridgestonok felkerültek, érdekes módon ezek jók.
Kormány Alfacytin vettem meg , váltógombot vaterán ütöttem le.
Raktam be egy fedélzeti kamerát is.

km óra:238.000km

ui: Ezeket a Toyo gumikat a barátnőm 1.0 Nissan Micra.jára se tenném fel, élet veszély.

 
>> Tuning és extra2016-07-11

Sikerült Pisti barátomnak köszönhetően szert tennem egy nagyon jó állapotú Novitec állítható futóműre, ezért az ültető rugóknak búcsút mondtam , nagyon jó lett végre egy valami olyan amilyennek akartam és gondoltam hogy lehet ilyen jó, nem csalódtam.
Elkezdett az autó sípoló hangot adni , na mondom a hosszbordás , vettem egyet (bosch) , kicseréltem , ugyan úgy síkit ,( hm ennek másfajta hangja van ) , kipufogó sortömítés kifúj , legszélső jobb oldal.
Szétszedés: csavar el van törve , csere , tömítés csere , összerak, kb 2 óráig jó, ugyan az.Meg is untam a szerelést , elvittem Erdő Attila barátomhoz , ő ugyan ezt megcsinálta csak le síkoltatta a csonkot volt benne 1,7-1,8mm, meg a futóművet is berakta beállította , szuper lett minden köszönöm neki!!

km óra: 236.800km

>> Tuning és extra2016-06-11

Már sajnos vagy 1 éve volt valami zögrő hangom a legkisebb nyomatékra is ,leginkább nagyobb fokozatokba 4-5-6 ba. Sokan azt mondták váltó, szereztem egy váltót és 2 bontott féltengelyt 110.000km autó alól.Gondoltam féltengely cserével kezdjünk 1 órás dolog és hátha :) beraktuk , zörgő hang nincs de brutálisan ráz.
Ekkor már biztossá vált h nem váltó, ekkor úgy döntöttem küldöm fel BP re Lukács Miklóshoz a féltengelyeket, felküldtem visszajött , Dávid barátommal tegnap bedobtuk, hibátlan a gépezet !:))

 
>> Szerviz2016-05-03

233.425km
Még 42km lett volna az olajcseréig ,pontos voltam :)
Eneos 10w40

 
>> Szerviz2016-04-29

Jobb-Bal első felső lengőkarok (TRW)
Bal alsó lengőkar (TRW)
Bal első kerékagycsapágy
Jobb hátsó kerékagycsapágy
Kézifékkötelek
Jobb Bal Hátsó kereszt lengő(hátsó)
Bal első kormány összekötő

Munkálatokat Erdő Ati végezte (Szentbalázs)

km óra : 233.000kM