Tagok >> Manky956 >> 156 2.4 JTD M-JET 20V >> Blog
- Típus:156 2.4 JTD M-JET 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2005
- Színe:Kék
Nagyon vártam , meg akartam mutatni füst nélkül is megy a dízel.
Az autómnak semmi baja nem volt , de már reggel voltak jelek hogy lesz baj .
Első odaérek lelapul a jobb hátsó kerék , szelepet megmozgattam felfújtam jó lett.
Második eddig 3 év alatt 1x csinálta hogy nem húzott be a bendix ,de most megint.
Harmadik, vizes pálya első rajt nagyon leforog , 2es recseg beveszi kuplung megcsúszik nem kicsit, pár lightos kör , jó lett.
Negyedik már a csillag törés , nagyon rendes volt mindenki jöttek segítettek letolnia gépet , nagyon szépen köszönöm!!
Erre már amúgy készültem , ezért volt itthon tartalék erősített féltengelyem.
Kárai Krisztiánnak külön köszönet ,hogy tréleren elvittük a szerelőmhöz a kocsit.
Na majd a következőn!
km óra:264.120
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082333t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082334t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082335t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082336t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082337t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082338t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000082/0000082339t.jpg)
Ideje volt már, sárvédő ívek , küszöbök , kicsit már kavicsvertek voltak muszáj volt valamit kezdeni vele. Van egy kis fényező barátom kezei közé adtam, egy 2 napos turnuson vett részt a JJU, végén kapott egy polírt is.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000081/0000081223t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000081/0000081224t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000081/0000081225t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000081/0000081226t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000081/0000081227t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000081/0000081228t.jpg)
Fertőszentmiklós V8 kupa 2 napos rendezvény , sajnos első napra nem értem oda ,de második nap végig jelen voltam.
Végre volt egy hibátlan rajtom , egy jó 60labam és máris jött az idő ,igaz ennyire jóra én sem számítottam, meglepett.
Első hely ismét össze jött. ez a pálya nagyon fekszik a kocsinak , guminak.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000080/0000080656t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000080/0000080657t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000080/0000080658t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000080/0000080659t.jpg)
Sajnos megint profik közé kerültünk ,de ezt ennél a rendezésnél meg kell szokni.
Döntőbe 5dik ként kerültem , NENAD ellen mentem , valami fejlesztése tuti volt szórta a 13.0-ás időket, reménykedtem benne meg lesz ,de korán a rajtnál eldőlt, nagyon csúnyán be tapadt neki, nekem meg 1-be 2-be vissza fulladt nagyon le engedtük a kereket délután működött ,este már nem.
Egyéni legjobbam megvan ,kicsit javítottam.
Legjobb idő : 13.354mp 173.08km/h
Következő bevetés Fertőszentmiklós Éjszakai.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000080/0000080512t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000080/0000080513t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000080/0000080514t.jpg)
Olaj csere Motul 8100 X Max 0W-40 6liter
Gázolajszűrő
Légszűrő
Pollenszűrő
km: 259.100km
Fejlesztés nem volt, tudtam beton van reménykedtem a jobb időben.
Az autó baromi jó volt, sőt túl jó,sajnos átsoroltak profi autók közé.
Legjobb idő : 402m:13.391mp 171,43km/h Videó
Döntőbe egy Honda 1.5 turbó ellen mentem , sajnos 9ezreddel ki kaptam .
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000079/0000079839t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000079/0000079840t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000079/0000079841t.jpg)
Voltam Kiskunlacházán , nem sok sikerrel kevés tapadással , 14,102mp 168km/h átlépő.
Pár módosítás lett a kocsin , légszűrőtől a turbóig a harmonika csövet kicseréltem , vettem semislicket ,vettem el az üzemanyagból is így mentem a következő gyorsulásra ami Fertőszentmiklóson volt.
Elsőnek mentem egy 13,7mp 170, következőnek 13,524mp 171km/h , még egy próbálkozásom volt 13,613.
Elődöntőt Erős Andrással mentem MO legerősebb dízel bmwje ellen ami 365le és 740nm Videó
Döntőt egy E60bmw vel mentem dupla turbós 408le 850nm
Videó
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000079/0000079563t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000079/0000079573t.jpg)
Fékolaj RBF660 1liter
Sajnos azt vettem észre a kocsi oldala zsíros , 1 tűhegynyi lyuk lett a bal oldali belső gumi harangon, csere.
Féltengely szimering csere is történt.
km óra: 255.000km
Felraktam a kínai gumikat , sajnos nagyon hangos volt , aztán elhatároztam nézek normálisat, megérdemli.Találtam a neten Michelin Pilot sport3 at 2db ot ,90 % osat , elmentem a gumishoz és láttam ott Audi felnire felszerelve 4 db zsír új contit annyi hogy gyári audi gumi benne az A0 ás jelzés 2015dotos, addig beszéltem neki még leszedte mert nagyon el akarta nekem adni a felniket is. Nagyon jó áron sikerült hozzá jutnom és 4ezerért fel is szerelte.
km óra állás : 252900km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000078/0000078472t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000078/0000078473t.jpg)
El jött ennek is az ideje program kész , kicsit túl is írva biztos ami biztos
Üzemanyagra számolva 325le környéke , de tudtam ennyi nem lesz csak reméltem
300at megkarcolja.
315,6le 4409rpm-nél ,de szépen tartja 4800ig, 5000nél elveszem tőle.
593nm 3350nél-nél
turbó 2 baron üzemel.
valószínű így is marad ennél feljebb már elég komoly átalakítás kéne és drágább lenne, így is élet veszélyes.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000078/0000078419t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000078/0000078420t.jpg)