Tagok >> Lexlutor >> 159 1.9 Jtdm Sportwagon >> Blog
- Típus:159 1.9 Jtdm Sportwagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:Fekete
Már règóta szúrja a szemem a matt lámpa. Ajánlottak egy lámpa polirozost, aki ráadásul ingyen kijön a környèken. Gözölős technikát használ. Vègeredmèny jó lett.





Termosztát cserènèl èszrevettem, a kiegyenlítő tartály is viseltes. Illesztèseknèl repedezett, kis cső vège is letört. Szètszedès után derült ki. 7 ève cserèltem, ennyit bírt ki.




Elfojt a vízem, felment a hőfok. Termosztát egyik műanyag csöve letört. Behr volt benne. Persze megint ilyet sikerült venni. Elöszőr Dayco-t rendeltem, de más volt a kialakítása, így nem lett beszerelve.




Bal oldala szèt volt menve, típushìba. Keresgèltem hozzá jobb első ülèst, hogy majd abból megcsinálom. De vèletlenül találtam a jofógàson, egy gyári új ülölapot.










Csúnya kopott volt a lapát, ezért lefestettem. Vettem rá új ablaktörlő gumikat. Gyári Bosch Aerotwin-t. Tökéletesen töröl, hangtalanul.




Bal küszöböm el kezdett rozsdásodni. Így elől hátúl, javítva lett. Többi része, jó volt. Még egy fényezés vár rá.







Jobb hátsó öv, gyengén húzott vissza. Mivel 3 évig folyamatosan be volt kapcsolva a gyerekülés, így tönkrement. Vettem egyett, de utólag kiderült a facelift utáni teljesen más. Ez közvetlenül a kasznira van fogatva. A facelift előttinek, van egy segéd keretje. A keretbe van rögzitve, és a keret van a kasznihoz rögzítve. Nem csereszabatos, mások a rögzítési pontjai.



Régóta rosszul törölt a lapát bal oldalt. Észrevettem hogy nagy lógása a bal oldali tengelynek. Szétszedés után láttam, volt vagy fél centi lógása, úgy szétkopott. Szétszedés után láttam, teljesen kiszáradt benne a zsír. Gumitömítés tetején szétszakadt. Gondoltam bezsirozom a csere darabot, de ahogy szétszedtem, gyári cuppanós zsír volt benne. Így azt visszaraktam nem piszáltam. Most tökéketesen töröl. Könnyű kicseréni. Két kart leszereltem. 2 szélén takaró díszt kevettem, majd patentokat kiszedtem. Utána csak lefele kelett húzni egy picit, és kijött a hejéről, 2 részből áll. Szerkezetet 3 csavar fogja, csati lehúz.







Eljött a hátsó lengés csillapitó cseréjének ideje. Még gyári volt benne. Kyb esett a választás, több szerelő megkérdezése után. Toronycsapágy is cserélve lett bontottra. A régit már a rozsda nyomta szét. Automata váltóba is ki lett cserélve az olaj. Km: 275.000.





Észrevettem hogy fogy a víz a tartályból. Tudtam bal oldali olajos vizcső a hibás. Megette az olaj. Láttam már rég olajos, előbb utóbb csere lesz. Persze mindnki szabadságon, senki nem ér rá. Végül magam cseréltem, nem vártam tovább, féltem eldurran a cső. Szétszedtem, kipucoltam. Hibátlan lett.








3
397
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Filmek
- Forma-1
- Giulietta
- Stelvio
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Félig Off-os autók (egy...
- Zenebutik
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
