Mutasd

>> Esemény2022-07-26

Egyik pillanatról a másikra tönkrement az aksi. Elmentem vásárolni, pöccre indult, mint mindig. Visszamentem a kocsihoz, inditásnál ugráltak a mutatók, nem indult. Bikázásra azonnal elindult. Egy éjszakát töltöttem, jó volt felcípelni a 40 fokos melegben. Reggel indult, délután már nem. Tudtam új kell ide. Exeide premiumot vettem 77A, 760A inditó áram, ennek a legnagyobb az inditó árama. Előtte is ilyen volt.

 
>> Szerviz2022-07-22

Még nem nyúltam hozzá eddig, minden gyári volt. 14 évesen gondoltam ráfér, és ráéreztem. 2 héttel a tervezett csere előtt, leszakadt a bal lengéscsillapító rugótányér. Elrohadt. Bal lengéscsillapító, gyorsba cserélve lett. A többi 2 héttel később. Kiszerelésnél kiderült a másik is szét volt rohadva. Bármikor eltörhetett volna. Alsó lengőkarokon, lifegtek a gömbcsuklók. Felső lengőkarok, nem voltak vészesek, ott inkább szilentek voltak elhasználodva. A legnagyobb szívás a stab rúd cseréje volt, azt kihúzni a helyéről. Jobb oldalt a szilent rongyáment rajta.
Amit cseréltem: alsó- felső lengőkarok, stab rúd, stab pálcák, lengéscsillapítok, toronycsapágyak. Vettem axiál csúklót és kormány összekötöt is, de nem lett cserélve. Azt mondta a szerelőm, annyira jók voltak, ne piszkáljuk, meg az gyári.
Sokkal feszebb lett a kocsi úttartása, keményebb a fútóműve, picit szokni kell. De sokkal precizebb lett a kormányzása. Felújitás 257.500 km nél.
Következő körben majd a hátsó jön.

 
>> Szerviz2022-07-22

A visszarakott régi kompresszor, nem volt jó. Vettem egy másik bontottat. Így egy hónap szaunázás után, újra van klímám. Pont a legnagyobb melegben romlott el.

 
>> Szerviz2022-07-15

Első ablakok, kicsit nyüszögtek mozgatásnál. Levettem a kárpitot, és a kis szerelő nyilásokon át bekentem. Illetve a hangszoró alatt, fértem hozá. Most halkabb lett. Felfele is jobban megy.

 
>> Szerviz2022-07-15

Elrepedt a kis levegő cső jobb elején. Olyan kemény volt, hogy már tört. Kapott bontottat. Az jó rugalmas.

 
>> Szerviz2022-05-11

Csomi teló elkezdett gyengülni, így csere érett lett. 6éve cseréltem utoljára. Stabilus került bele, az a gyárija. Ez a jó mert visszacsillapit. Régen vettem olcsó utángyártottat, de az nem csillapit vissza. Felcsapódik, ki akarja tépni a zsanért. Ugyan az mint a gyári, csak nincs rajta alfa jel. Autodoc on vettem akcióba 6e/db áron+ szállítás. Fiat-ba darabja 15e lett volna.

 
>> Szerviz2022-05-11

Első meleg, nem megy a klíma. Vissza került a tavalyi kompresszor. Azt hittem rossz, de klímahütő volt a rossz. Így volt egy kompresszorom pluszba. Megint cseréltünk száritót is, a régi el volt dugulva. Ezúttal lefestettem a száritót feketére, mert ami előtte bekerült, az is ezüst volt, és kilátszódott. A gyári fekete volt benne, eredetileg.
------------
Update. Klíma gyengén hűt. Ez a kompresszor is szar. Lehet újat veszek, nem tudom.

 
>> Szerviz2022-05-10

Az alsó burkolatom mindig nagyon lógott. Pár éve kapott egy utángyártottat, de már az is leér mindenhol. Elővettem a régi gyárit, és raktam bele,egy fém merevítést. Egy salgó polc lábából csináltam. Most ez van fent, nagyjából jól áll. Az utolsó 2 képen látszik, mennyire logott. Most nagyjából jó. Kicsit hajlítani kelett rajta, mert beleért a kipufógóba.
----------
Update: Kivettem, mert belért a kipufogóba, és mindig zörgött.

 
>> Autóápolás2022-05-10

Felső króm pajzs rész, már csúnya kavicsos volt. Nagyon rég cseréltem, így megérett rá. Ködlámpa takarót,vettem 2 gyárit. Utángyártottak egy év után már szarul néznek ki. Próbáltam felújítani őket. (króm spray, ezüst festék) sajnos egyik se volt túl tartós. Találtam olcsóbban gyárit. Megint fiatalkatrészek.hu-n. Így remélem tartós lesz.

 
>> Szerviz2022-05-10

A hátsó fékbetétem, nagyon el volt már kopva. Porvédőm is csúnya volt. Kapott új Zimmerman tárcsát, Samko betétet, új csúszkákat. Porvédőt lefestettem. Féknyergen, kijavítottam a festést. Most szép és új.