Tagok >> Lexlutor >> 159 1.9 Jtdm Sportwagon >> Blog
- Típus:159 1.9 Jtdm Sportwagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2008
- Színe:Fekete
Hátsó pórvédő tárcsáim elég kopottas kinézetűek lettek. nagyon lehúzták az összképet. Így lefestettem hőálló festékkel.
Bal hátsó megint megadta magát. Most más fajtát vettem mint tavaly. Ez gyári kinézetű szerkezettel. A másik olcsó volt, de nem volt túl bizalom gerjesztő. Remélem ez tovább bírja. Van Wezel márka került bele, előtte Blic márkájú volt. Másfél évet bírt.
Korábbi csere leírással
Macccy kartás szerelő blogja
Elment a töltésem. Először aksi ikon világított, azt hittem aksi adta meg magát. De később kiderült hogy nincs töltésem. Amikor már majdnem teljesen lemerült az aksim, kocsi átment karácsonyfába. Minden össze vissza világitott. Végül az automata váltó se akart már felváltani, és ott volt a vége. Félreálltam a megpakolt kocsival. Mérlegeltem mit tegyek. De szerencsémre egy akkumulátor bolt előtt állt meg a kocsi. Így megvettem a legolcsóbb aksit 20e-ért. Beraktam, pöccre indult semmi baja nem volt a kocsinak, míg újra le nem merült. Ha hívtam volna egy trélerest az se lett volna olcsóbb. Érdi bontóba vettem egy generátort épp hogy vissza bírtam jönni a kocsival, necces volt (pályán,dugóban+sáv lezárva). Így le tudtam kétszer is tesztelni a kocsit. 50km tud elmenni , feltöltött aksival, úgy hogy minden ki van kapcsolva.
Állandóan bejelzett a műszerfalon, ezért megnéztem az okát. A foglalat meg volt égve (kép1-3). Alfáé nem volt kéznél, így egy Opel volt a donor. Csatit levágtam és ráforrasztotam. Opelé csatlakozós így bármikor könnyen lehet cserélni (kép 4-5). A ház csatlakozása megegyezett, így csak bele kelett dugni és elfordítani (kép6).
Festés után felraktam a gyári fóliákat. Végeredmény nem lett tökéletes. Valószínűleg rossz volt a technikám. Buborékos lett. Kicsit mérges vagyok.
Sajnos elrepedt a felnim. Észrevettem véletlenül hogy ereszt a gumim. Felfújtam, de másnapra megint majdnem felére eresztet le a gumi. Persze vasárnap volt és utazás előtt egy nappal. Kerestem egy nonstop gumist. Végül Csepelre vittem. Ahogy levették a kereket, kiderült 2 cm repedés van a belső peremén. Szerencsére helyben tudták orvosolni és meg is tudták hegeszteni. Remélem tartós lesz. 2 hete csinálták azóta jó. Gyári gumi méret van rajta. Előtte pár nappal elkaptam egy nagy kátyút, gondolom ő volt a tettes.
---------------------------------
Update: 3 éve hibátlan.
Ezzel a módszerrel javították
Eltört a bal hátsó. Így vettem párba utángyártottat. Sajnos nem úgy fekszik az úton mint a gyárival.
--------------------
Update: Másfél évet birt ki.
Kavicsos volt a tető és lökhárító. Ráadásul tavaly összekarcoltak a jobb első sárvédőt és ajtót. Küszöb sarka is kavicsos volt (kép 1-3). Fényezés után (kép 4).
Egy éve cseréltem, de megint kopottas lett. Így újra kicseréltem őket. Kb. öt perc volt a csere. Lásd korábbi blogom.