Tagok >> Giotti155 2.5V6 >> 156 1.9Jtd >> Blog
- Típus:156 1.9Jtd
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
Sajnos fényszórókat kellett cserélnem, mert a jobb oldali fényszóróban elrobbant a tompított izzó. Tele lett apró üvegszilánkal, meg a búrát is behomályosította. A bal oldalon nem volt semmi baja, azt azért cseréltem, hogy ne üssön el a jobb oldalitól.
Bal oldalon kapott egy bontott állító motort is, mert az is tönkrement már régebben. Letekerte teljesen a fényszórót.








Pontosan egy évvel ezelőtti kicserélt hátsó kipufogódob tartó gumikból az egyik meg is adta magát. Nem bírta sokáig. Úgy nézett ki, mintha már ezer éves lenne, annyira szét volt repedezve.


Biztos ami biztos alapon vettem egy porraloltót a kocsiba. Bár ne legyen rá szükség. Anyós ülés alá raktam be, tépőzár segítségével. Nagyon jól rögzíti, simán ki lehet szedni gyorsan vész esetén is kéznél van.



E-bayen találtam egész jó áron cápa uszony antennát, ami nem gagyi hatású és nem csak dísz antenna. Igaz VW-be való így a csatlakozó nem passzolt, de a gyáriról levágtam és átforrasztottam erre.


Megérkezett a Plasti dip festék, ezért nekiálltam ismét a belső festésnek. Így már teljes a kép.


Belső tér optimalizálása egy kis festegetéssel, ami a tetőkekárpit "A" oszlop és egyéb kiegészítők festése feketére. Összesen 10 doboz textilfesték kellett, a tetőkekárpit nem egy barátságos anyagból készült.
Textilfestéket használtam, a műanyag alkatrészek pedig Plasti dippel lettek fújva.
A "B-C" oszlop borítások kimaradtak, az következő alkalom lesz, mert elfogyott a Plasti dip ami volt itthon.






Újra csináltam a szélvédőre a trikolor csíkot, mert az előző már kicsit meg volt fakulva, meg egy helyen kezdett felhójagosodni.




Az előző fém intercooler csövezés nem igazán nyert, mert a fém cső nem volt peremezve és nagyon sokszor szétlőte a cooler után. Ez már kezdett nagyon idegesítő lenni, ezért újra építettem az egészet. Import tuningról rendeltem meg az alapanyagokat ismét. 2db 20 cm-es 57mm átmérőjű alumínium peremezett csövet, és 3db 45fokos 57mm-es kék színű szilikon csövet. TurboWorks minden. Bilincsem volt itthon hozzá.


