Helyzetjelentés a lilára.
Hibalista:
1) kicsit benzinszagot áraszt az eleje, valahol szivároghat az üzemanyag, meg kell nézetni
2) Kicsit üt a jobb első futómű, a futóműves mindent rendben talált, én azért megnézetem máshol is
Egyéb: kurva jó ez a verda, hatalmas élmény vezetni, soha nem adom el :)
Muszáj néha értékelni a helyzetet. A lényeg: el kell adnom sajnos a szürkét, mert nem tudom kihasználni így második autónak.
Hibalista most:
1) jobb első kerékagy csapágy hangos, megvettem az újat, csak ki kell cserélni
2) légzsák visszajelző világít, állítólag csak a spirál a kormányban, meg kell nézetni
3) Ablaktörlő gumi csere kéne, filléres tétel
4) Klímát fel kell tölteni
ennyi. Még mindig nagyon megbízható a kocsi, aki megveszi, nagyon jól fog járni ezzel a kocsival.
Leégett a fűtőmotor így tél közepén, viszont ha már hozzányúlunk akkor radiátor csere is lesz. Várható költség: 55,000 Ft.
Eldöntöttem, nem adom el, a szürke megy napi használatba, a lila lesz a hétvégi autó.
Csöpögött a kormány szervó olaj, mint kiderült a kormánymű és a tartály közötti cső lent kihorzsolódott és kilyukadt. Ezt cseréltük. Nem nagy szám.
Na végre van időm megnyitni a V6-os blogját is. Szóval, Pécsről hoztam fel a szépséget, 2 ulaja volt előttem, mindegyik tulaj 3. illetve 4. autónak használta, ez meg is látszik a belső és külső kopásokon (ami nincs). Az autóban 190,000 km van, ami semmi, nagyon szépen fut, nincs menetzaj, a váltó szépen vált, a motor kiváló. Hatalmas élmény vezetni.
Egy kicsit szerelni kellett rajta. Megadta magát néhány csavar a beltérben (hátsó roló, műszerfal borítás), alul a kipufogó védő burkolatok lógtak, kicsit heggeszteni is kellett a hátsó dob körül, illetve a tolatólámpa érzékelője is kiment. Még világít a légzsák visszajelző lámpa, egyébként rendben van a gép.
Eljött a 15 ezres olajperiódus. Szokásos Total olajat kapott + egy új levegőszűrőt. DZ csinálta ezt is. Visszanézve az elmúlt 1 évet, az olajfogyasztás beállt az 5,000 km / 1 literre, amire azt mondják hogy a TS motorhoz képest még nem is rossz.
Olajcsere + levegőszűrő tisztítás + első fékbetétek cseréje. Olajból Ipone t kapott, most erre esküszik a full gas, én hiszek nekik. Kapott új gumikat is a gép: Pirelli Rosso 2, két komponensű sport-túra gumikat. A következő 12 hónapra most megint rendben van a gép.
A masina tökéletes. Ez is megért egy blogbejegyzést :). 21,000 körül kéne vinni olajcserére, de szerintem elviszem korábban. Mindent megadunk neki, hiszen gyönyörű :). Jól elbaszta a Suzuki a mostani Gixxereket, remélem nem sokára lecserélik a mostani modellt, mert szörnyen néznek ki (kivéve az ezredest). Ilyenkor örülök, hogy K8 asom van.
Történt ugyanis egy 'családon belüli erőszak' - álló helyzetben nekitolattak szegény alfának, de hát előfordul az ilyesmi. Képek előtte és utána. Szépen megcsinálták.