Mutasd

>> Szerviz2016-05-05

3 garnitúra fékbetét után (Nagy respect DZ-éknek) rá kellett jönnünk, hogy a tárcsa miatt nyikorog a fék, a betétek annyiban járulnak hozzá, hogy a keményebb sokkal jobban, mint a puhább. Én arra gondolok, hogy a Brembo feladta, noha vastagságra még jó lett volna, azt gondolom annyira átalakult az anyagszerkezete, annyira megkeményedett, hogy már nem tudta hang nélkül tenni a dolgát.
Jelenleg egy vadi új Bosch tárcsa és új Valeo betétek vannak, (Ez volt a 3 közül a legpuhább, vagyis leghalkabb) nem is mondok inkább semmit, 1 hét múlva majd szerintem már lehet érdemben nyilatkozni a jóságáról.
A vízhőfok - ventilátor kombó rendesen megtréfált, nem vagyok hozzászokva, hogy a vízhőmérő a teljes valóságot mutatja.
Így viszont, mivel 1. Nem tudtam, hogy a 90 utáni vonás a 100 fok, nem a 110, megijedtem, hogy a venti első fokozata nem megy. Noha a tesztek szerint rendben volt, cseréltem 2 előtét ellenállást, 1 termosztát hőhőfok jeladót felslegesen, mire rájöttem, hogy ez a sztenderd működés (AC nélkül 94-nél első fokozat 98-nál második, AC-vel 88-nál első) kb 15E pénz "kuka". Legalább újak :)
Viszont továbbra is szívás a kormolás. EGR és légtömegmérő csere után sem javult érdemben a fogyasztás, gyári adathoz képest +1l ,bár mintha dinamikusabb lenne. Viszont első odalépésnél rendes felhő a válasz, a következőnél már szinte semmi. Erős a gyanúm, hogy az egész rendszer tiszta korom, és hona megpróbáltam az autópályás "kikormolást" zéró eredménye lett. Az az érzésem a tényleg haldoklás határán levő légtömegmérő és a "megtalpalt" egr (az előző tulaj kedves ajándékai) rendesen bekoszolták a rendszert. Végig kéne pucoválni az egészet a tanktól a hengerekig....