Mutasd

>> Tuning és extra2012-05-26

Ott hagytam abba a blogolást, hogy legutóbb Csörinél 12,00 kilóval lett könnyebb a vas. (gépháztető csere, klímahűtő + csövezése, kerékborítások eltávolítása.) A 2012.05.28-i Hringes pályanap előtt folytattam a súlyfaragást, poliészter méhsejt erősítésű műanyag csomagtérfedelet kapott a kocsi. (-4,-kgs) Az ajtókat is kikönnyítettük, a belső felületükre valamikor karbon borítások kerülnek.:-) (-16,30,-kgs) A központizár működik, zárható az autó, az elektromos ablakokat viszont megszüntettük. :-( "Kiugrott" a klímakompresszor is, ezért kapott a motor egy rövidebb hosszbordás szíjat + 1 görgővel is kevesebb kell. (-6,5,-kgs) A java azonban ezután következett, mert benne volt még a szőnyegezés és a műszerfal mögötti "érdekességek". Kiszedtük a műszerfalat és az összes bitumenes zajcsillapító sallang és nem használatos kényelmi extrák (légzsák, hűtő- fűtő radiátor, ventillátor, kábelezés) kikerültek a kocsiból. Ez összesen újabb 51,10,-kgs mínuszt jelent. A műveletek összes időigénye kb. 30 munkaóra volt. Az autó jelenlegi versenysúlya 1.120,-kgs. A súlyelosztás érezhetően sokat javult, kiváncsian várom hogy ez a vezethetőségben hogyan jelentezik a hétfői pályanapon... :-)