Ma be lett fejezve a belső visszaépítése. Maximálisan elégedett vagyok vele. Annak is örülök, hogy a zajcsillapítási technika bevált: minden kárpit csöndben feszül egymásnak, átlagosan jó úton csak a kulcstartó csörren meg, ha gyorsítok, vagy a kabát zippzárja. Villamossín sem probléma: tup-tup. Persze nem lett RollsRoyce (mintha tudnám milyen), de határozottan ajánlom kipróbálásra, ha éppen darabokban van az autód.
A teszt során sajnos kiderült még két feszültség pont. Mindkét ajtó hátsó-belső sarka hozzáér a külső küszöbhöz, így ott nyikorog. A probléma nem új keletű, hamar kiderült, hogy ez a tipikus keret nélküli ajtó betegség, idővel megeresztenek a zsanérok. Fotón látszik az eredménye. Után állítást igényel.
Na ez hülyeség. A kopást a küszöbre erősített műanyag lemez okozza, amibe bele van nyomva a logó. Ez a hátsó hajlatban nem feküdt fel szépen a sarokívre, így egy fél centit elállt, ami pont elég ahhoz, hogy nyöszögjön és koptassa az ajtót. Ez az elem viszont egyben van a külső küszöbbel is, így az állítása eléggé macerás. Egy gyárinak tűnő pótcsavarral a helyére fogattuk mindkét oldalon és jó lett.
156 17 2012 20k 3.2 40000km 50000km 60 70 80k ablaktörlő ajtózsanér alfa alfacity08 ate audison autóház autómosás autóvásárlás backstage baleset bauer belső betét blacky boldizsár bőrkárpit bőrözés brembo budaörs carlos clarion connection corsa count_m csere csiki-bege csonkállvány csörgő defekt dyro eladás eladva elmebaj első embléma eprom erősítő év fam fék fékbetét fékcső féktárcsa felni felújítás fényezés fényszorómosó ferodo futómű garancia garda goodyear gt gtv gumi gvt halesz hangszoró hátsó hel hétköznapi_csalódások hiba hifi hungaroring izzócsere javítás jubileum kátyú kipufogó kipufogóvég klíma kormány környezet kozmetika kul kuplung lariva lélek lengőkar macaudio maxsport mélyláda motorvezérlés műszaki műszerfal művek nagyszervíz nap napló
>> SzervizAlfa Spider / GTV 3.2 V6 24v // 2011-02-04