És eljött a nap, mikor végre a basszus testet ad a meztelen hangoknak - beépítésre került a mélyláda is.
Ez egy másfél napos művelet volt, mert a szerkezet a gyári mélyláda helyére lett installálva, és ehhez műgyanta formát készítettek. Mivel nem túl nagy ott a hely, ezért egy lapos mélynyomót ajánlottak (Clarion PFW1051), 13 literrel beéri. Sajnos pont olyan kárpit nem volt nekik, mint a csomagtér kárpitozása, anyagban és egy-két árnyalattal elüt tőle. De ezt más úgysem látja.. :)
Az autó az igért határidőre kész lett.
Összefoglalva a hangzással nagyon elégedett vagyok, a gyári Böse rendszert simán lekőrözi. A Paradox is jól teljesített. A szakemberei szimpatikusak, nem gányolnak, a főnök pedig maximalista. És nem ijednek meg az olasz elektronikától :)
Két kicsi karcot ejtettek összesen, de külső szemlélő nem hiszem, hogy észre veszi. Én is csak azért teszem szóvá, mert a belső tér állapotára annyira allergiás vagyok, hogy minden nyomot nyilvántartok.. :)
156 17 2012 20k 3.2 40000km 50000km 60 70 80k ablaktörlő ajtózsanér alfa alfacity08 ate audison autóház autómosás autóvásárlás backstage baleset bauer belső betét blacky boldizsár bőrkárpit bőrözés brembo budaörs carlos clarion connection corsa count_m csere csiki-bege csonkállvány csörgő defekt dyro eladás eladva elmebaj első embléma eprom erősítő év fam fék fékbetét fékcső féktárcsa felni felújítás fényezés fényszorómosó ferodo futómű garancia garda goodyear gt gtv gumi gvt halesz hangszoró hátsó hel hétköznapi_csalódások hiba hifi hungaroring izzócsere javítás jubileum kátyú kipufogó kipufogóvég klíma kormány környezet kozmetika kul kuplung lariva lélek lengőkar macaudio maxsport mélyláda motorvezérlés műszaki műszerfal művek nagyszervíz nap napló
>> Tuning és extraAlfa GT Q2 1.9 JTD // 2008-05-30