Szokásos karbantartás, olajcsere, szűrők. Természetesen Selenia Racing, természetesen gyári alkatrészek, és természetesen a legjobb szerviz:)
Megkapta a GTA az igazi rendszámát, méghozzá LPT-840 formátumban:) Persze nem ment simán, a bürokráciát nem lehet kihagyni a számításból. Nem térek ki rá, mert borzalmas belegondolni is. Természetesen a regadót meg kellett fizetni, plusz a átírási meg forgalomba helyezési költségeket is. De boldogsággal tölt el minden megtett méter az autóval, továbbra is és ez így is marad:)
Olajcsere, szűrők cseréje. Ki lett cserélve a jobb első dobbetét is. Az eredeti is jó volt, de hiányzott egy kisebb darab az aljából, ismeretlen okok miatt. Az is elképzelhető hogy gyárilag volt ilyen. Szükséges volt még egy kis gáz utántöltésre a klíma rendszerbe. Természetesen a karbantartás a megszokott kiváló minőségben, a lá Csörgő autószerviz:))
Lehet hogy az ilyen helyzetben jön rá az ember bizonyos dolgokra, de nagyon fájt érte a szívem amikor utoljára láttam. :-( Életem első új autója volt, de nem az utolsó az biztos. Az élményeket sosem feledem, és ezer közül is meg fogom ismerni. Valahogy sokkal rosszabb érzés mint a többi autómnál amit eddig eladtam. Pedig mindegyiket imádtam és mindegyik után fájt a szívem. De a GT ebben mindenképpen kiemelkedik. Remélem ezután is annyira fogják szeretni mint ahogy én szerettem.
Viszlát Carbon BlackLine GT!
Az volt az egész. Csökkenő teljesítmény, nehéz indulás, "beteg" hang, rángatás. Csöri kivizsgálta az esetet, és meg is oldotta, de szerintem őt is érte pár meglepetés:) Vezérműtengely szögérzékelő hiba volt az első diagnózis. Ki lett cserélve utángyártottra, nem javult meg az autó. Vártunk vagy három napot a gyári alkatrészre. Nem javult meg az autó, sőt már egyre rosszabb volt, háromezres fordulat fölé már nem pörgött. És már este 6 óra volt. Csöri nekifeszült egy hajnali fél kettőig tartó szerelésnek, ami alatt fény derült a valódi hiba okára. Senki sem gondolta volna, hogy a főtengelyen lévő szíjkerék reteszelése "lazult" meg, ami hatására az egész vezérlés elmozdult a főtengelyhez képest egyre jobban. Bumm, ez egy olyan hiba, amire senki sem gondolhat elsőként, és másodsorban sem. Benne van. Ezek szerint. És valóban Bumm lehetett volna, ha nincs egy kis szerencsém és nem szorul meg a reteszelés, hanem hirtelen "old". Csöri több volt mint korrekt, sokkal többet tett mint kellett volna az ügyfélért és a GTA-ért, ezer hála neki. És még az elszámolásnál is rendkívül korrekt volt. Mondjon nekem még valaki egy ilyen szerelőt, aki hasonlóan kiválóan ért az autókhoz, és hasonlóan önfeláldozó tud lenni. Nem fog tudni.
Újonnan szerzett autónál érdemes pár dolgot minél hamarabb karbantartani. Komplett vezérlés csere, olaj, olajszűrő, levegőszűrő, pollenszűrő, fékfolyadék, hűtőfolyadék, plusz járulékos alkatrészek (tömítések) cseréje. Csöri rendületlenül és lelkiismeretesen végigdolgozta pihenő nélkül a ~10 órát:) Ez jó alkalom arra is, hogy a rejtett hibák kiderüljenek. A hűtő bal alsó sarkában picit szivárog, nem vészes a dolog, de csere lesz belőle:) A levegőszűrő valószínűleg, a pollenszűrő pedig még az eredeti volt benne, amit a gyárban beszereltek:) Sajnos fénykép nem készült, mert véletlenül otthon hagytam a fényképezőgépet.
Kapott rendszámot , egyenlőre csak E betűset, így most már hivatalosan is vadászhat a GTA..:)) Foglyokat nem ejt továbbra sem:))
Ma megszerezte az autó a műszaki vizsgát a NKH-nál a Mozaik utcában...:) Sima ügy volt, bár szerintük az autó törött volt a bal oldalon, mert "amerikai változatú első fényszóró van benne" ...:) No comment....:)))
De egyébként nagy sláger volt az autó a műszakin, sok irigy pillantással ötvözve:)
2010. 01. 25.-én lett miénk ÖRÖKRE! :) Délelőtt indultunk haza a hollandiai Geleenből. Az elmúlt egy hét az adás-vétel jegyében zajlott. Tankolás után vágtunk neki az 1350 km-nek, de tudtuk, hogy nem lesz annyira fárasztó mint egyébként mert egy különleges autóval indulunk haza. :)
Az első hosszabb út. Kb 3300km volt a túra hossza, Szerbián és Makedónián keresztül. E két ország kissé nyomasztó,így gyorsan szinte megállás nélkül letudtuk:) Korfu gyönyörű és felejthetetlen , a GT szintén kiválóan vizsgázott a gyengébb utakon és a szerpentineken is ahol meglepően jó partner volt. Ide még visszatérünk!:)) Átlagfogyasztás 6,5Liter lett, kezd szépen beállni, úgy 6-6.2 L/100km -re számitok mire megállapodik:) Valamivel több mint 3 tank ben, azaz gázolaj fogyott el + 2x kompolás (60Euro) + egy 13 Eurós kézimosás