Jó volt,szép volt de ennyi volt.
Egy szép korszak zárult le ami kellemes vezetési pillanatokat adott a pontosan 3 évnyi Alfámmal. Köszönöm az olasz technikának hogy részese lehettem ennek.
Alfa Romeo GT 1.8 Twin Spark 140 LE. Eladásra került 2015.01.20-án.
Ezzel az olasz és az alfa iránti elhívatottságommal is szakítottam.
Más vizek felé evezve Megmaradt Alfa rajongóknak élvezetes utakat kívánok.
Milo
Most 2014.10.11-én kapott a kocsi vadi új Continental winter TS 15 coll gumikat. Emellett át lett tekintve a kocsi műszakilag és mindent rendben találtak. Beleértve a futómű a lengők, a fékek világítás, vagy a motorisztika. Ezen felül a kis szerviz lett elvégezve(olaj csere olaj szűrő, levegő és pollen na meg utastéri...
Szóval tip top.
Km állás: 56.348
2014.januárjától az autó az Osztrák utakat hasítja. Kinti munkám miatt egyre több utat teszek meg vele és sok pályázáson veszünk részt együtt. Szerencsére a szerelőnk szerint is nagyon egyben van a kocsi,ígí azóta nem is kellett rajta semmit sem javítani,cserélni. A kezdetleges rövid távú utak megtétele után most annál is inkább elégedett vagyok,mert komoly gondnak semmi jele, és nem is várom hogy legyen hiszen mindent megkap:-)) km állás: 50.756 Fogyasztása pályán 6,8-7 liter az itteni üzemanyagnak köszönhetően városban 7,8-8 literes fogyasztást produkál!! ( ha nem tolom neki) :-))
Szóval. Az autó tartja magát, szerencsére, többszőri külföldi út után is gond nélkül. Amit nem rég tapasztaltam az ablaktörlő lapát kopása. Ezért vettem 2 új lapátot előre:-) 28 eurós költséggel. km: 45:789.
Úgy tűnik a hideg kiverte az Alfám biztosítékát. Így cserélnem kellett mert a jobb hátsó oldalam indexen kívül ful sötét lett... köszönöm Bíró a segítséged) emellett a jobb oldali helyzetjelzőm is kiégett. De most minden újra klappol:-)
Km állás: 45.000
Eddig tartott az öröm az örömben. Most egy hete kellett cserélni a teljes kuplung szettet. A kinyomócsapágy teljesen letört és így képtelenség volt néha váltani vele. Nos ez a hiba az egyik pillanatról a másikra mutatkozott meg. Ez ijesztő...
Km állás: 41.800
Pár napja 2012 09 27-én elvittem az autómat egy teljes körű polírozásra. 2x is átment rajta a szakemberünk, így a végeredmény nagyon szép lett:-) Most már sima a kaszni és fényes nem pedig itt ott súrlódó érintésű...
2012.08.24.
Éppen reggel indulni készültem a munkába mikor is megviccelt a kocsim. Amikor benyomtam a kuplungot 0 ellenállással sem találkozva beesett majd kicsit visszajött a pedál. Azt hittem hogy annyi a kuplungnak pedig az lehetetlen ennyi km után még... Felhívtam a szerelőt aki csak tegnapra tudott időpontot adni hogy megcsinálja. NE szaladjak túlzottan előre, megnézettük másfél héttel ezelőtt mi lehetett a gond.
Jó volt a hidraulikus folyadék, azóta nem történt ez az eset így tudtam használni napi használatban a kocsim. Megnéztük a kinyomócsapágyat ami jó volt, és a kuplung is ott fogott ahol kell. Maradt a munkahenger, abból is az olcsóbbik probléma. A munkahenger olaja szivárgott emiatt levegőt kapva jelentkezett a jelenség... Tegnap lett kicserélve, immár tökéletesen működik:-) Illetve egy barom rám tolatott az AGIP kútnál tankolásra várva és pont a szexepilénél kellett kicsit rámennie. Szerencsére minimális volt a gond, egy polírozás eltüntette a nyomokat. A csávónak pedig adtam egy tockost...
Nehéz lenne letagadnom. Oltári király érzés volt végre megélni első igazi nagy kalandunkat együtt Alfival. Apám után mentem 6 napra Tirolba, az Osztrákokhoz, Németországon keresztül. Az utamon Édesanyám is elkísért, és a szuper képek sajnos nem adhatják vissza azt az élvezetet látványban amit ott tapasztalhattunk. Szinte karnyújtásnyira voltak tőlünk a felhők és több ezer méter magasan láthattuk a tájat:-) Néhány képet mellékelve éreztetni próbálom azért. A km megtételt nézve mivel 1.8 as benzines szíve van, kicsit éhes volt. Aláírom hogy nem bánnám ha kevesebbet enne, de a hangja és a vezethetősége miatt imádom:-)) Körübelül oda vissza 1532 km-et tettünk meg. Itthon tankoltam full-ra Agip.nél de mivel nem aznap csak harmad nap indultunk el már nem tele tankkal sikerült cirka 600 km-t menni míg megéhezett. Még a cél előtt kénytelenek voltunk így tankolni x összegért hogy még bírja az utat:-P Sikerrel a célállomásra érve apám autóját használtuk. Így nemigen volt használva az ottani környezetben de néha kinéztünk vele is ide oda azért:-) 5 napra rá azaz tegnap szintén Agip-nél fullra immár tényleg megtöltve a hasát ma pontban 8:15 től célállomásig 15:45-re futottunk be. Hozzáteszem kétszer álltunk meg plusz 1 amikor még tankolnunk kellett egy keveset mert féltem hogy nem érünk haza azzal az eresztéssel. Utólag meggyőződésem hogy sikerült volna hazáig robognom azzal az egyszeri teli tankkal de akkor már nem moccant volna semerre sem a gép. :-PP Szóval nem vártam meg hogy totál kiporosodjon a tank. Így hazaérve a jelenlegi km állás a következő: 38.604 Km
u.i.: Megvétel óta(2012.01.20 körül kb) amikor is 34.304 km volt benne. 7 hónap alatt: 4.300 km futott a kicsike!!! Túlhasználnám?:-)))))
Sajnos pár hete észrevettem hogy a kocsim bal lámpája nem világít megfelelően és a szemben lévők arcába tekint:-PP Szóval, hamar kiderült hogy a magasság állító motorral volt gond,de szerencsémre nem volt vészes a probléma. Elvittem a szerelőnkhöz aki 10 perc alatt szétkapta és megjavította. Azt gondoltam új motor kell,de csak ki volt akadva, így ingyen megúsztam:-)) Ráadásul hátul a csomagtér ajtó gumija zörgött azt is meghúztuk és lám csodát csönd van ha épp nem szól a hifi:-PP
Köszönet érte SANYI:-))
Az autóval továbbra sincsen SEMMI GOND remekül tartja magát. KM állás: 36.389