Mutasd

>> Tuning és extra2021-05-25

Teljes hosszán villog, nem csak 3 pontban. Aliexpresses kínai cucc, de kivitelben, fényerőben teljesen rendben van, E jeles. Az átlátszó, nem futófényes verziót rendeltem. Az alap műanyag fekete, így egy picit még ez is sötétebb a gyárinál. Tetszik.

 
>> Szerviz2021-03-06

Feltettem a nyári gumikat, kipucoltam a kocsit, és eltettem a garázsba. Innentől kiveszem a napi használatból, csak hosszabb utakra ülök majd bele. A napi szaladgálásra vettem egy furgont.

79040 km

 
>> Esemény2020-12-19

Meglett a 75.000 km

 
>> Szerviz2020-11-12

Liqui Moly Top Tec 4100 + Mann Filter W716/2
Az előző csere óta 10090 km-t futottunk.

73419 km

 
>> Tuning és extra2020-11-11

Sikerült szereznem egy nagyon szép állapotú Turbina szettet, idén ez lesz a téli. A másikat eladtam, a Michelin gumik átkerültek erre.

 
>> Szerviz2020-10-08

Időnként visszatérő check engine és "P0141 hátsó lambda fűtés szakadt" hibakód miatt a kérdéses szonda gyári újra lett cserélve.

71098 km

 
>> Tuning és extra2020-08-25

Meguntam a nagyot, vettem egy másikat. Ez 90-es és ferdén vágott, valamelyest követi a diffúzor vonalát. Így jobban tetszik.

 
>> Tuning és extra2020-08-12

Sokáig tartott, de elkészültek a tavasszal vett felnik. 2 görgőzve lett, teljes fényezés, front esztergálás gyári mintára, és végül lakkozás. A színkód az eredeti 693/B, annyi csavar van a dologban, hogy a lakknál hagytam magam rábeszélni egy fényesebb verzióra. Nem bántam meg. Gyári, de így mégis van benne valami egyedi. A meglevő Continental gumik mentek fel rá, még bőven van bennük élet.

 
>> Tuning és extra2020-07-04

Egy ideje terveztem ezt az átalakítást, de amennyire lehet, igényes megoldást kerestem. Áron barátomtól kaptam egy kiszerelt ködlámpát, ezen tudtam méregetni, agyalni. Az izzó foglalata H3, széles a kínálat. Egy dual color cuccra esett a választás, fehér és kadmiumsárga fényt tud, bekapcsolásonként váltogatja a két színt. Gondolva a kínai cuccok minőségére, rögtön 2 fajtát rendeltem, a kettőből ez tetszett jobban. A legnagyobb akadály a ködlámpa gyári hátsó fedele, amiben nem fér el a normálisabb fényerejű ledek hűtőbordája. Az Aliexpress-en találtam ilyen célra gyártott univerzális gumi sapkákat. A ködlámpa hátulja picit kúpos, 55-58mm. Rendeltem 55-öst, fogóval tudtam csak felhúzni, cserébe szorosan illeszkedik, rendesen tömít. A gyári csatlakozó a hátsó fedélen van, erre is megoldást kellett találni. A led vezetékét kivezettem a gumi sapkán, és kapott szabványos vízmentes csatlakozót, egyezik a gyári fedélen levővel. A beszereléssel kicsit megszenvedtem, de ment lökhárító levétel nélkül. Jobb oldalon a légszűrőház és a tartójának elmozdításával oldottam meg. Nekem tetszik a végeredmény, egész jó a fénye. Remélem nem megy tönkre 1 hónap alatt.

Update: 2 évet bírt, sima sárga halogént tettem be helyette.

 
>> Szerviz2020-06-29

Tavaly is hülyéskedett a klíma egy alkalommal, de azt kontakt hibának tudtam be. A napokban megérkezett a kánikula, jöttek a gondok. A kompresszor ki-be kapcsolgatott, amikor ment akkor is esetleges volt a befújt levegő hőfoka. Gyorsan kértem időpontot az egyik helyi, klíma javítással is foglalkozó szervizbe. Hibát nem találtak, de túl volt töltve a rendszer. Az előírt 450g töltet helyett 550-et fejtettek le. Rejtély, hogy került bele ennyi, de még inkább, hogy miért csak most jött elő ez a jelenség. Lényeg a lényeg: nem ereszt, a most beállított mennyiséggel jéghideg, és kapcsol amikor szeretném. Remélem így is marad.