Tagok >> KrTibi >> Giulietta 1.4TB Distinctive EU6 >> Blog
- Típus:Giulietta 1.4TB Distinctive EU6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2016
- Színe:Bianco Pastello 296/A
A hátsó fék cseréjekor észrevettük, hogy a bal támasztógömbfejnek van egy kis koppanása. Cseréltettem TRW-re, utána elmentünk egy futóműállításra.
94.994 km
Még a gyáriak voltak, kezdtek nagyon odalenni. Előre Bosch, hátra Valeo ment.
94.604 km
Szerintem még sokat elment volna, de kivillant a kopásjelző... Cseréltettem tárcsával együtt. Elöl bevált az Ate, ide is azt vettem.
94.355 km
35 fok felett nem volt az igazi. Elszökött egy kis gáz, vissza lett töltve a gyári mennyiség. Szivárgás nincs, normálisnak mondták a dolgot.
94.330 km
Szereztem egy 2019 utáni gyári Alpine rádiót. Egyszerű volt beszerelni, minden adta magát. Lett Carplay, Android Auto, kicsit nagyobb a kijelző. Szebb a hangja, több a beállítási lehetőség. A gyújtást levéve ajtónyitásig nem kapcsol ki. Cserébe a kinézete nekem utólagos hatást kelt, és nincs olyan szépen integrálva a kocsi Canbus rendszerébe. A Uconnecten megjelentek a kocsi beállításai és a trip adatok. Most már csak a műszercsoport kis kijelzőjén. De ennyi áldozatot úgy gondolom megért a nagyobb tudás. Minden más tök jól működik, multikormány, mikrofon (még választható is hogy a kocsiét vagy a sajátját használja), usb és aux aljzatok. A cápauszony antennával használhatatlan volt a rádiója, visszatettem a gyári szárat, azzal tökéletes.
Tolatókamerát is fogad, ebből gyári kamera és összekötő kábel híján egy univerzális kínait szereltem be. A gyárilag ezzel szerelt autókban a 31 és 32 pineken jön be a jel, ezt kikerülve a fejegység kötegére ráforrasztottam egy szabvány rca aljzatot.
Eljött az ideje, cseréltük az olajat, szűrőket, gyertyákat.
Liqui Moly Toptec 4100 olajat, gyári szűrőket és gyertyákat kapott. Az előző csere óta 9.196 km-t gurultunk.
90.859 km