Mutasd

>> Tuning és extra2018-09-29

Elromlott az eredeti. Tuner hiba, javíthatatlan. Nem volt őszinte a mosolyom. Gondolkodtam, ha már cserélni kell, jobban tetszene a nagyobb kijelzős verzió. Minden egyezik, vágjunk bele. Olaszországból jött, hibátlan állapotban, kóddal, GPS antennával. Utóbbi egy univerzális darab, ezt a műszerfalba rejtettem. Összeraktam, proxy rendezés, és mintha mindig is ez lett volna benne.

Update: a fejegység az újabb, Apps gombos verzió. Kis utánajárás után sikerült életre kelteni az ezzel elérhető Live funkciók egy részét, és az Alfa Performance menüt. Külön örülök az olajhőmérőnek.

UPDATE 2.0: az utolsó apróság is működik, az Efficient Drive menüpont és a kis zöld levél a főképernyőn. Meg kell cáfoljam az olasz fórumok állítását, miszerint ezt utólagos beszerelésnél nem lehet előcsalni. AlfaOBD programmal a Body Computerre csatlakozva, a Car configuration change és azon belül a Convergence Configuration pontot kell átállítani Uconnect Live 6.5-re.

 
>> Szerviz2018-09-25

Beiktattam egy olajcserét, előbbre hozva a gyárilag megadott 15 ezres intervallumot. Selenia Star P.E. és gyári szűrő került be. Egyúttal a beázó jobb oldalindexet gyári újra cseréltem.

43309 km

 
>> Esemény2018-09-17

A helyszín itt van a kertek alatt, szóval ki nem hagytam volna.

 
>> Szerviz2018-08-17

Nagy örömömre a magasnyomású mosó egy foltban lekapta a lakkot a bal tükörről. A bal küszöbspoileren már a vételkor volt egy pici festékleverés, szóval úgy döntöttem, itt az ideje egy szépészeti kezelésnek. Mindkettő fényezve lett. A szerelést magam végeztem, a szakmunkát természetesen profira bíztam. A maximalizmus jegyében a küszöböt új patentekkel raktam vissza.

 
>> Tuning és extra2018-08-09

Nem tetszett a gyári kipufogóvég, szinte elveszett a lökhárítóban. Nem szerettem volna kályhakürtöt, de egy kicsivel nagyobb átmérőjűt kerestem. Nézegettem, méregettem, majd rendeltem egy, a gyárinál 2 cm-rel nagyobbat (80 vs. 100mm). Nem tűnt soknak, de mikor megjött, és a kezembe vettem, kicsit elbizonytalanodtam... Basszus ez nagyon nagy. Nem baj, próbáljuk fel. Bilincs rögzíti, semmi visszafordíthatatlant nem okozok. Kicsit diszkós, de tulajdonképpen tetszik. Egyelőre marad.

 
>> Esemény2018-08-05

Máskor egy év alatt mentem ennyit, de alig bírok kiszállni belőle, ezért csak úgy szaladnak bele a km-ek. Elértük a 40 ezret.

 
>> Egyéb2018-07-28

Az autót 4 évszakos gumikkal vettem, úgy gondoltam, hogy egy esélyt megérdemelnek, de nem nyűgöztek le, a nyári szezon végén kukázom őket. Nyár elején elkezdtem felniszettet keresni télre. 2 sikertelen próba után beláttam, hogy a Brembo nyergekre nem fog felmenni akármilyen felni. Ezután már biztosra mentem, és csak a gyáriak közt kerestem. 17-es Turbina lett volna a szívem vágya, de olyan áron hirdették ezt a szettet, hogy nem hagyhattam ott. 159 gyári felni, rajta 2016-os gyártású, alig futott Michelin-ek pont méretben. A felniközepek úton vannak Kínából.

 
>> Szerviz2018-06-15

Egyik pillanatról a másikra a tolatólámpa és a tolatóradar is megszűnt működni. Rövid nyomozás után megtaláltam, hogy a tolatólámpa kapcsoló csatlakozójából tőben kiszakadt a vezeték. Szabványos csatlakozó, kapott egy újat. Feltehetően a 2. képen látható rögzítés okozta, feszült a kábel. Itthon megigazítottam, ezzel remélem végleges a javítás.

36770 km

 
>> Esemény2018-05-19

Meglett a 35.000 km

 
>> Egyéb2018-05-02

Olasz fórumon találtam újabb verziót, többek közt azt írták, hogy gyorsítja a rendszert. Pendrive-ra másoltam, bedugtam, fél óra alatt lefutott. Ami változott:
-Bluetooth gyorsabban csatlakozik, Phone menü minden funkciója gyorsabb lett.
-menüben lépkedés, zeneszámok keresése a pendrive-on gördülékenyebb
-SMS felolvasó működik (eddig phone not supported felirat fogadott), igaz használhatatlan a magyar SMS, angol hang összeállítás. :D
-2 új menüpont, lásd. utolsó kép.

Szóval tényleg jobb lett, csak azt nem értem, hogy a márkaszervizes látogatások alkalmával miért nem kerülnek fel ezek a frissítések...