A hátsó fék cseréjekor észrevettük, hogy a bal támasztógömbfejnek van egy kis koppanása. Cseréltettem TRW-re, utána elmentünk egy futóműállításra.
94.994 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110723t.jpg)
Még a gyáriak voltak, kezdtek nagyon odalenni. Előre Bosch, hátra Valeo ment.
94.604 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110725t.jpg)
Szerintem még sokat elment volna, de kivillant a kopásjelző... Cseréltettem tárcsával együtt. Elöl bevált az Ate, ide is azt vettem.
94.355 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110689t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110690t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110691t.jpg)
35 fok felett nem volt az igazi. Elszökött egy kis gáz, vissza lett töltve a gyári mennyiség. Szivárgás nincs, normálisnak mondták a dolgot.
94.330 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000110/0000110012t.jpg)
Felrakattam a nyári szettet. Görgőzni, javítani nem kellett.
93.899 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109248t.jpg)
Szereztem egy 2019 utáni gyári Alpine rádiót. Egyszerű volt beszerelni, minden adta magát. Lett Carplay, Android Auto, kicsit nagyobb a kijelző. Szebb a hangja, több a beállítási lehetőség. A gyújtást levéve ajtónyitásig nem kapcsol ki. Cserébe a kinézete nekem utólagos hatást kelt, és nincs olyan szépen integrálva a kocsi Canbus rendszerébe. A Uconnecten megjelentek a kocsi beállításai és a trip adatok. Most már csak a műszercsoport kis kijelzőjén. De ennyi áldozatot úgy gondolom megért a nagyobb tudás. Minden más tök jól működik, multikormány, mikrofon (még választható is hogy a kocsiét vagy a sajátját használja), usb és aux aljzatok. A cápauszony antennával használhatatlan volt a rádiója, visszatettem a gyári szárat, azzal tökéletes.
Tolatókamerát is fogad, ebből gyári kamera és összekötő kábel híján egy univerzális kínait szereltem be. A gyárilag ezzel szerelt autókban a 31 és 32 pineken jön be a jel, ezt kikerülve a fejegység kötegére ráforrasztottam egy szabvány rca aljzatot.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109242t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109243t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109244t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109245t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109246t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000109/0000109247t.jpg)
A téli kerékszett felkerült
91.063 km
Eljött az ideje, cseréltük az olajat, szűrőket, gyertyákat.
Liqui Moly Toptec 4100 olajat, gyári szűrőket és gyertyákat kapott. Az előző csere óta 9.196 km-t gurultunk.
90.859 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107948t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000107/0000107949t.jpg)
Semmi extra, egy mosással letudtam a felkészítést.
86.355 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000106/0000106006t.jpg)
A jó időt kihasználva feltettem a nyári kerekeket. A hátsó féktárcsák agy része kicsit rozsdás volt, csiszolás után lefújtam cink spray-vel.
85.047 km
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105484t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105485t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000105/0000105486t.jpg)