Legutóbbi takarításkor egy óvatlan mozdulattal sikerült letörnöm a 12v aljzat fedelét, kellett egy új. Az évek alatt fokozatosan sárgult a kiegyenlítő tartály, mostanra már eléggé zavarta a szemem. Egy körrel abból is rendeltem egy új gyárit a fiatalkatrészek.hu-ról. Leresztettem a fagyállót, új tartályba friss illik. Az első féktárcsák középső részét kezdte elkapni a rozsda, lecsiszoltam, maszkoltam, festettem Mipa hőálló ezüsttel. Így sokkal jobb. Kapott egy rendes külső-belső mosást is, pár kavicsfelverődésen kívül hibátlan.
106.072 km
Pedig ezt már cseréltem egyszer... Most ismét visszatérő check engine és P0141 (hátsó lambda fűtés szakadt) hibakód. A gyári cikkszám alternatívájaként hozták a katalógusok ezt a Bosch szondát, kipróbáljuk.
104.120 km
Kivillant a kopásjelző, cseréltettem az első fékbetéteket. A szokásosnak mondható Ate szettet kapta.
102.342 km
Visszakerültek a 18-as felnik, és csináltam egy tavaszi nagytakarítást.
99.580 km
Olaj, szűrők, váltóolaj cserélve.
A motorba Liqui Moly Toptec 4100, a váltóba gyári Tutela Transmission Gearforce 75w került.
Az előző csere óta 7973 km-t tettünk meg.
98.832 km