Időnként visszatérő check engine és "P0141 hátsó lambda fűtés szakadt" hibakód miatt a kérdéses szonda gyári újra lett cserélve.
71098 km
Meguntam a nagyot, vettem egy másikat. Ez 90-es és ferdén vágott, valamelyest követi a diffúzor vonalát. Így jobban tetszik.
Sokáig tartott, de elkészültek a tavasszal vett felnik. 2 görgőzve lett, teljes fényezés, front esztergálás gyári mintára, és végül lakkozás. A színkód az eredeti 693/B, annyi csavar van a dologban, hogy a lakknál hagytam magam rábeszélni egy fényesebb verzióra. Nem bántam meg. Gyári, de így mégis van benne valami egyedi. A meglevő Continental gumik mentek fel rá, még bőven van bennük élet.
Tavaly is hülyéskedett a klíma egy alkalommal, de azt kontakt hibának tudtam be. A napokban megérkezett a kánikula, jöttek a gondok. A kompresszor ki-be kapcsolgatott, amikor ment akkor is esetleges volt a befújt levegő hőfoka. Gyorsan kértem időpontot az egyik helyi, klíma javítással is foglalkozó szervizbe. Hibát nem találtak, de túl volt töltve a rendszer. Az előírt 450g töltet helyett 550-et fejtettek le. Rejtély, hogy került bele ennyi, de még inkább, hogy miért csak most jött elő ez a jelenség. Lényeg a lényeg: nem ereszt, a most beállított mennyiséggel jéghideg, és kapcsol amikor szeretném. Remélem így is marad.
Ahogy elvárható volt, simán ment minden.Előtte kapott egy külső-belső takarítást hogy a képeken jól mutasson.
64317 km
A gyári kerékszettet az előző tulaj javíttatta, és sajnos nem sikerült tökéletesre. Bele lett esztergálva, a fényezés minősége sem a legjobb. Gondolkodtam mi legyen vele, a fényezőmmel is konzultáltam. Ha tökéletes gyári hatást szeretnék, kell egy másik szett. Hibátlan, vagy legalább jó alapnak tekinthető állapotban. Utóbbi akadt horogra ezüst színben, minimális hibákkal. Teljes felújítást fognak kapni a sötét verzió gyári színével, selyemfényű lakkal, az 5 világos küllő marad. A kialakult helyzet miatt szerintem nyárra lesz belőle valami, de már alig várom.
Olaj, szűrők, gyertyák cseréje.
Selenia Star P.E és gyári alkatrészek kerültek be, az előző csere óta 9963 km-t futottunk.
A nyári kerekek felszerelve.
63323 km
A szerelőm hamar felállította a diagnózist, az egyik féktárcsa okozza a remegést. Nem volt kopott, a betétek is csak pár ezer km-t futottak, de így nem maradhat, tökéletesnek kell lennie. Ate tárcsákat és betéteket kapott, a fékfolyadékot is cseréltettem. Az első körön már éreztem, hogy helyreállt a világ rendje, újra simán gurul a kocsi.
59951 km
Felkerültek a téli kerekek, és a szővet szőnyegeket visszacseréltem a kocsival kapott gumira. Pár hete elkezdődött egy finom rázkódás, ami leginkább fékezéskor érezhető, de bizonyos sebességtartományban folyamatosan megvan. Arra gondoltam, hogy megüthettem az egyik felnit, de az átgumizás után sem változott, szóval szerviz lesz belőle.