Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
A próba után ma rendesen beraktam. tettem biztosítékot a tápba (20A), forrasztottam egy RCA vezetéket a mini ISO végére és már szól is.
Nem is rossz.
Még a vezetékeket kell elrejteni és a gyári mélyet visszatenni, de majd télen...
Még valamikor két hete rendeltem, ma megjött.
ebay-ről van, nem egy komoly cucc, de tetszik...
Raveland Flatsub FS-8
Már régóta (értsd vagy 5 éve) szemezek vele, enyhén szólva erős kételyeim voltak/vannak vele.
PHuBi-t viszont nem akartam szétbarkácsolni ezért nem maradt más választás vettem egyet.
A kérdőjeleim a vétel után is maradtak, de most már mindegy. A specifikáció alapján 200W RMS teljesítményt tud. Erősen megkérdőjelezi ezt a 15A-os biztosíték, de a kegyelemdöfés a végfok panelon lévő 2x42W felirat.
Ma ideiglenesen beapplikáltam és hátradőltem. Pont erre van szükség. A két első hangszórót nagyon jól kiegészíti egy kis méllyel. Nem lesz disco az autóból, de nagyságrendnyi a javulás. A Pók is kb ennyit "tudott".
Akkor ideje megvenni a végleges beépítéshez a vezetékeket és a biztosítékot.
Valószínűleg a sofőrülés mögé lesz felrakva a falra.
Anno 2014-ben rendeltem két pár projektort. Az egyik pár be is került a Pókba.
A másik pár itt árválkodott a polcon. Tegnap úgy döntöttem, hogy eljött az idő.
A szokásos helyre fúrtam be. A csatlakozását másképp oldottam meg, mint anno. Volt itthon kettő LED-em, ami pont passzolt az izzó helyére. A projektor vezetékét a műanyag foglalatába rögzítettem, így egyenesen az izzó helyére lehetett bedugni.
Már csak a tolatóradart kell beszerelni.
Jó idő van, menni kéne.
Már régóta a listámon van Kreuzenstein vára, itt az alkalom.
Majd 400 km, nagyrészt pingpongasztal simaságú osztrák utakon. Csak a határig kell valahogy elvergődni.
Kifelé Pomogynál, vissza Sopronnál léptük át a határt.
Maga a vár hihetetlen. A tulajdonos ugyanis épületeket gyűjtött. Európa minden tájáról szerzett épület darabokat és azokat beépítették a várba.
Meg mindent is gyűjtött. Itt van pl. a legrégebbi oszták katapult is...
Több órát mentünk nyitott tetővel. Hazafelé átléptük az 58.000 km-t, a 2.500-dik közös km-t.
Elkészültek a lyukas csavarok:
- 1 a rádió tartónak - M12/40 egy M5-ös menettel a végében.
- 2 a szélfogó műanyag csavarjainak kiváltására - M12/35 8-as átmenő furattal
Mindegyik a helyére került.
Rádió és szélfogó projekt lezárva :-)
A múltkor beraktam a Pókkal kapott Blaupunkt rádiót. Feladatát ellátja.
Ma megérkezett az ebay-en rendelt rádiókeret. Bepróbáltam.
Elsőre tetszik. A feketesége kiemeli a rádió előlapján az X-et.
Lehet, hogy marad is fekete.
Gond csak annyi van, hogy a rádió nincs rögzítve a helyén.
A keret nem csak keret, mert akkor túl vékony lenne, hanem egy kis kiemelő keret is. (harmadik kép) A második perem miatt a rádió nem csúszik be teljesen a helyére, nem kattan be a keretbe. Cserébe így egy vonalban van a konzollal.
Ráadásul a rádió hátulján lévő műanyag pöcök (7 kép, sárga nyíl) nem ér bele a tartóba (7 kép kék nyíl), így nem rögzíti hátul sem.
Kell egy kis barkácsolás, készíteni kell egy spéci csavart, ami tartani fogja. (M12x40 csavar végébe kell egy M5 menet 7 mm mélyen)
Szóval elsőre elemet cseréltem. ( 3 Volt - 2016 )
Nem lett jó. A kivett elemekben is annyi villany volt, mint az újakban.
Következő lépés a panel átnézése volt, semmi látható hiba.
Következő, hogy elmentem Pápára a híres autókulcsoshoz. Elmosolyodott, majd közölte: Ilyennel nem tudunk semmit se kezdeni.
Youtube: pillanatok alatt találni videót, hogy mit kell csinálni. Aha, csak az a baj, hogy minden távirányítóhoz tartozik egy 4 számjegyű kód. Így 15 év után esélytelen megtalálni azt a kis cetlit, ami anno a kulcsra volt kötve.
Az ebay-en pedig minden van. Kulcs, panel, mikrokapcsoló.
Marad a hibakeresés az áramkörön. Majd valamelyik téli estén nekiállok...
Találtam egy motoros oldalt, ahol hágókat gyűjtenek: klatty
Gyorsan két környékbeli pontot fel is vettem a listámra, hogy ma a jó időre való tekintettel PHuBi-val elindulhassunk első hágóvadászatára.
4 nevezetes pont került bejárásra:
807 m Gschaid
943 m Schoffereck
1.038 m Kreuzwirt
719 m Wenzelanger Sattel
Útközben találtunk egy csodaszép vas völgyhidat is (Rohrbach)
Sose fogom megérteni, hogy hova lesznek a kátyúk az utakról ha átlépjük a határt, hogy aztán Kőszegnél visszatérve rögtön előkerüljenek...
Más:
Ma a kulcsban kimerült az elem. Nem zár, nem nyit, sőt még a LED sem villan fel a kulcson. Mindkettőben cserélni fogom.
Délelőtt végigkutattam a garázst és megtaláltam a Pókkal kapott rádiót, egy Valencia mp34-et. Részben ezüst előlap, mp3 lejátszással. Igaz USB-t, SD-t nem fogad, de így is kevesebb CD kell. Bepróbáltam, tetszett. Készítettem hozzá egy ISO-ISO adaptert ami az Alfa spéci csatlakozó kiosztását visszafordítja a szabványosra. Összeraktam. Szól.
Egyenlőre ennyi.
Kell még egy kapcsoló, hogy az antennát ne tolja ki ha CD megy, de még nem tudtam eldönteni, hogy hová tegyem.
Nagyobb fejtörést okoz a rádió körüli rés. Kellene fabrikálni valami keretet, csak még ötletem sincs, hogy hogyan.
A fiamtól megkaptam a régi, már megunt szőnyegét. Pont jó lett a kocsi mellé a garázsba.
update 2017.09.18.
Lehet rendelni a keretet:
http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-GTV-SPIDER-CD-RADIO-FACIA-SURROUND-FP-09-02-/292150347937?hash=item44058488a1:g:czUAAOSw3utY58kO
Kösz az infót JCsabi-nak!
update 2017.09.19.
Megrendeltem a keretet, szept. 25-28 között jön :-)