Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Spider / GTV 2.0 TS PHuBi >> Blog
- Típus:Spider / GTV 2.0 TS PHuBi
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Fekete metál
Még csütörtökön sikerült egy bontott rendszámtábla tartót vennem Phon-nál.
Felraktam, pontosan passzol.
A rendszámot csak ideiglenesen ragasztottam fel rá, mert nem volt jó kétoldalas ragasztóm.
Holnap reggel megyünk műszaki vizsgára, nem árt ha fenn van.
...a többi Spiderrel.
Egy jót kocsikáztunk Veszprémbe, majd gyml-el megvártuk a pesti későn kelőket :-)
Régen találkoztunk, volt miről beszélgetni, gyorsan telt az idő.
Tapolcára mentünk, ahol a totót töltötték ki a többiek. Bevallom jobb eredményekre számítottam. A 13+1-ből 10 lett a legjobb, 5 a legrosszabb. Volt akinek a rendszámát se sikerült "eltalálnia" :-DD
A legközelebb újra megpróbáljuk :-)
Az Ötvös Csöpi ponton ismét megálltunk pár kép erejéig.
A közös végcél Csopak volt, ahol jót ettünk.
Tele hassal gurultunk haza.
Felkerült a rendszám.
Immáron magyar autóként róhatja az utakat.
A tisztelt vizsgáztatók elírták a műszaki érvényességét.
2018 október helyett 2017 októbert írtak, így majd vihetem műszakira. Nem nagy ügy, majd két hét múlva átugrok vele a Topihoz.
A név Erhard242 ötlete.
18:05 - bejövő hívás: "Nálam van a rendszám."
"Megyek"
PHB-574
:-)
1. Kéziféket behúz
2. Ablakokat kicsit lehúz (vagy ajtókat kinyit)
3. Reteszeket a szélvédő tetején nyit.
4. Gyújtást ráad.
5. A vezetőülés mögötti gombokkal hátsó részt old, fedelet kinyit. (A belső gomb egy motoros zárást nyit, pár másodpercig nyomni kell. A külső csak egy mágnest nyit, elég egy pillanatra megnyomni.)
6. Gyújtást levesz, ezzel a hidraulika rendszerben megszűnik a nyomás.
7. Tető hátsó részét felemel.
8. Fedelet felhajt.
9. Tetőt a helyére behajt.
10. Fedelet visszahajt.
11. Gyújtást ráad.
12. Fedelet lenyomva tart, közben a küszöb felőli gomb alsó szélét nyomva a fedelet lezár.
Meglátogattuk az NKH-t - vagy hogy is hívjákot. Lajstromba vettek minket.
Hazafelé elértük az 57e km-t.
Az átadás óta 1.500 km-t tettünk meg. (A próbaúton még 22-t.)
Ja, megkötöttük a biztosítást is.
Hatalmas léptekkel haladunk a rendszám felé...
Ma hívtak, hogy szerdán mehetek a vizsgabázisra.
Utána már csak némi papírmunka van hátra...
Km óra állás: 56.915 km
Együtt megtett út: 1.415 km
Együtt töltött idő: 12 nap
Tankolt üzemanyag: 164,95 liter - ebből 57,36 az első teletankolás
Tankolt üzemanyag ára: 64.543 Ft - ebből 23.783 Ft az első teletank
Átlagfogyasztás: 7,6 liter/100 km
Átlagos benzinköltség: 28,81 Ft/km
Napi átlagos futás: 117,92 km/nap
Szombaton beszereztem pár dolgot.
Ma nekiálltam a bőnek. Mint a szivacs úgy itta be. A fejtámlákat 4x kentem be, az üléseket csak 2x.
Pár nap múlva kiderül, hogy kell-e még kenegetni.
Nagyságrenddel javult az optika :-)
update - 2017.08.23.
Megszáradt, nagyon szép lett. Azért még egy kenés ráfér.
A film alapján a felszerelés könnyen ment.
A jobb oldali lyukat elsőre nem fúrtam elég "ferdére", nem esett egy tengelybe a másikkal. Így eltört a műanyag persely. Szerencsére fordítva berakva tartja a hálót.
Kell egy 35 mm hosszú 12-es csavar, amiben van egy 8-as átmenő furat.
Ha már csináltatok, akkor kettő lesz, hogy a másik oldal is fém legyen.
Más:
Ma bevásároltam:
- Sonax bőrápoló
- Sonax tetőimpregnáló
- Sonax műanyagápoló
Már csak idő kell a művelethez...