Mutasd

>> Szerviz2021-02-20

A kiszedett dugattyúkat tanulmányozva két dolog tűnt fel:
- A dugattyú felső része feltűnően tiszta, a gyűrűknél semmiféle lerakódás, koksz nem látható. Nem lesz nagy feladat megtisztítani őket. (a dugattyútető annál inkább, vettem is egy műanyag "drótkorongot" erre a célra. Holnap kipróbálom a tesztmotoron.
- A hajtókar csapágyak nagyon oda vannak :-(( Ezek már nem kerülhetnek vissza. 12ezer km-el ezelőtt Csöri új garnitúrát rakott be, mitől néznek ki ennyi idő után így??? Nincs olajnyomás vagy túl nagy a hézag és elillan az olaj? Nem hinném hogy a Selenia Racing helyett használt MOTUL 10W60 lenne az ok. Rendeltem is egy új készletet, meg egy készlet csapágyhézag mérő műanyag szalagot.
Olajnyomás? A TS-eknél ismert az olajszivattyú probléma, sokszor hallottam hogy a JTS-ét kellene berakni.