Mutasd

>> Szerviz2021-06-17

A két túra alatt újra fogyott az olaj, kb 800 km 3 dl.
????
Nem hinném hogy a motorral lenne gond, sokkal inkább a szelepszár szimmeringekre gyanakszom.
A múltkor is kettő nem volt a helyén és ott bejutott az olaj a motorba. Egy szívó és egy kipufogó.
A gondolatot tett követte, lebontottam a vezérlést és kiszedtem a vezérműtengelyeket.
A korábbi rugószerelő szerszámomat kicsit átalakítottam, így a beépített hengerfejen is működik.
Hogy ne essen bele a szelep, dugattyút felső holtpontra állítottam és a főtengelyt elfordulás ellen rögzítettem.
A nagyobbik gyertya helyére betekertem a kompressziómérő gumicsövét, ezen keresztül levegővel megfújtam a hengert, ami zárva tartotta a szelepet. Az éket némi birkózás után ki tudtam venni és vissza is tudtam tenni.
A fél kedd estét az egyik leesett ék keresésével töltöttem, nem is lett meg. A bontott motorból pótoltam.
Szóval két nap alatt végeztem a jobb szélső kipufogó szeleppel. Jó volt...
Szerdán taktikát váltottam, lebontottam a kipufogó sort és belenéztem. Balról a negyedik szelep volt olajos. A helyén volt de a felső rugó nem volt rajta. A beszerelés képei alapján anno a helyén volt.
Holnap folytatás a szívósorral...