Mutasd

>> Tuning és extra2021-11-12

A tető elég sz@rul nézett már ki, így az idei nagy projekt egy új tető lett.
Sok-sok fejtörés után úgy döntöttem hogy nem állok neki magam hanem szakemberrel csináltatom. Viking adott egy tippet a fórumban, ezen a vonalon indultam el.
Felvettem a kapcsolatot Katona Kálmánnal és hétfőn odavittem PHuBi-t.
Ránézett a tetőre és csak annyit mondott, hogy ez már megérett a cserére...
Megmutatta azt a három rétegű vásznak amit ő használ. A belső réteg vízzáró.
A gyári csak egyszerű szövet.
Viking képén jól kivehető volt hogy a hátsó ablak be van varrva és nem cipzáras ezért megkérdeztem hogy nekem is lehetne-e olyan. (A gyári ablakot egy-egy szembe jövő kamion szele meglebegteti és olyan hangja van mint ami most akar elszakadni).
Itt derült ki hogy honnan jön a cipzáras ablak ötlete. Természetesen Amerikából, az üveg ablakot kicipzárazták így nem hajtotta félbe amikor kinyitották a tetőt.
Szóval nem lett külön ablak.
Kértem a "mester"-t hogy készítsen pár képet menet közben, de csak egy készült, amikor "kopasz" volt PHuBi. Cserélve lettek a feszítő bovdenek és feszítő szálak, hurkák.
Mondhatnám, hogy olyan lett mint az új, de nem mondom, mert az.
A menetzaj is kevesebb lett, a hátsó ablaktól és a "B" oszloptól nem jön szélzaj.
Nyitni-zárni simán lehet, olyan mint volt.
A régi ponyvát is megkaptam, még a csomagtartóban lapul. Holnap megsasolom.

Hogy mibe volt az egész?
Úriember pénzről nem beszél, de ha az idei évszámot megszorozzátok 173,18159327065809005442850074221-el megtudhatjátok.