Mutasd

>> Szerviz2018-04-18

Ma 16 éves PHuBi :-)
A múltkor az ODB csatlakozón keresztül nem sikerült elérni a tetőt. Ma megpróbáltam a hidraulika melletti 3 pólusú csatin keresztül. Nem sikerült.
Mondjuk furcsa volt, hogy a MES sárga csatit kért, az meg ugye itt nincs.
Végignézve a Spidereket a 2,0V6TB-nél 3-as átalakítót kért és rácsatlakozott.
Volt benne egy hiba:
"40
Az ok erre a hibara Unknown / Belso hiba
A hiba aktualis statusza
The error counter value is 1"
Töröltem, nem jött vissza.
Az alábbi paramétereket lehet kiolvasni:
READING PARAMETERS:
Vászontetô helyzete: Closed
Tetôborítás helyzete: Down
5. ív helyzete: Mozgásban
Tetô nyitás mágnesszelep: Nem aktív
Tetô zárás mágnesszelep: Nem aktív
Tetôborítás nyitás mágnesszelep: Nem aktív
Tetôborítás zárás mágnesszelep: Nem aktív
Tetôborítás zárszerkezet nyitás relé: Nem aktív
Tetôborítás zárszerkezet zárás relé: Nem aktív
Tetôborítás bal zár zárás/nyitás: Active
Tetôborítás jobb zár zárás/nyitás: Active
Tetôborítás bal zár leeresztve: Nem aktív
Tetôborítás jobb zár leeresztve: Nem aktív
5. ív bal zárszerkezet zárás relé: Nem aktív
5. ív jobb zárszerkezet zárás relé: Nem aktív
5. ív bal zárszerkezete: Active
5. ív jobb zárszerkezete: Active
5. ív bal zárszerkezet nyitás/zárás: Active
5. ív jobb zárszerkezet nyitás/zárás: Active
Tetô gomb: Kikapcsolt
Elektromos pumpa relé: Kikapcsolt
Kézifék: Activated
Jármû sebesség : < 5 km/h
Bal ablak fel gomb: Engedélyezve
Bal ablak le gomb: Engedélyezve

A tetőnyitás azért akadt el, mert a fedél nyitó nem nyitott ki. Hiába engedte el a bovden, zárva maradt.