Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Giulia 2.0 Super >> Blog
- Típus:Giulia 2.0 Super
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2019
- Színe:Alfa Rosso
Ma kaptam egy levelet hogy találkoztak a Vassal.
A Cartársal egy mélygarázsban teljesen véletlenül egymás mellé álltak és elbeszélgettek. Az új tulaj első Alfája és egyben első autója is.
Olvasta az összes blogomat, remélem regisztrálni is fog.
Még mindig fent van a hirdetés, tehát még nem sikerült eladni Júliát.
Jövő szerdán megyünk az ötezres olajcserére, ha még meglesz meglátogatom.
- tankolások száma: 182 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 105.465 km
- életkor: 1.196 nap
- össz. menetidő: 1.546,36 óra (64,43 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 7.831,35 liter, ebből 55,69 liter az első teletank és kb. 17 liter maradt benne.
- átlagfogyasztás: 7,41 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 33,30 Ft/km
- átlagos napi futás: 88,18 km/nap
- mozgásban töltött idő: 5,39 %
105.465 km után beálltunk a Riegler előtti parkolóba és elbúcsúztunk.
Immáron más által vezetve büszkén beállt az utód mellé pár fotó erejéig.
Alfával eddig 11.388 napot töltöttem - két autó ugye duplázza a napokat :-)
Alfával eddig átlagban 96,55 km-t tettem meg naptári napra számolva.
Alfával eddig a nyilvántartásom szerint 1.099.536 km-t tettem meg.
Szerdán nem gondolva arra hogy már csak pár napig van nálunk Júlia szokás szerint teletankoltam a kúton...
Hogy minél kevesebb maradjon benne a leadáskor elindultunk...
Az utolsó előtti nap átmentünk Oberwartba bevásárolni. (Bármilyen furcsa a 400Ft feletti Euró ellenére sok dolgot megéri ott megvenni.)
Először az idén épült Interspar-t néztük meg aztán sorra a többit. (1.kép)
Zselével sikeres üzletet kötöttünk a tartalék Spider ajtókárpitomra (2.kép), úgyhogy vasárnapra vele szerveztünk egy közös ebédet Füreden a Halászkertbe (3.kép).
Hazafelé meglátogattunk pár nevezetes pontot:
- Füred régi Alfacity helyszín (4-5-6. kép)
- Ötvös Csöpi pont Tihany (7-8.kép)
- Visszhang kilátó Tihany (9-10-11.kép)
Hazaérve utoljára begurultunk a garázsba.
Fél óra alatt kiürítettem a kocsit és várjuk a holnapot...
Ma megszületett a döntés - nem lesz megjavítva Júlia.
Leadjuk és beszámíttatjuk egy új Giuliába, de ez már egy másik történet...
Megjöttek az árak:
MULTIAIR modul - 701.241 Ft
Tömítéskészlet - 35.000 Ft
Olajszűrő - 7.609 Ft
Olaj - 8.890 Ft ebből 5,2 liter kell
Szelepfedél tömítés - 14.700 Ft
Munkadíj - 224.476 Ft (ebből tudnak adni 10% kedvezményt)
Céges autó ide vagy oda a végösszeg a maga 7 jegyű összegével már túl van a fájdalomhatáron.
Mellette megkérdeztem Csörit és Erhardot is ők is hasonló összegeket neveztek meg a modulra.
Ja közben még egyszer előjött a rángatás + lámpa.
Most is nagy rutinnal indítgattam újra így eltűnt.
Vakarhatjuk ott is ahol nem viszket...
103.907 km
A nyáriak 88.785 km-nál kerültek fel, a téliekben akkor 37.048 km volt.
A tél még simán meglesz. Jobban bírja mint gondoltam.
Elmentünk Győrbe, mert bejelzett az olajcsere lámpa.
A múltkor cserélve volt valószínűleg nem lett lenullázva.
A gépre kötve egyértelmű volt hogy a nullázás elmaradt, megtették.
Multiair hiba nincs a rendszerben.
A nagyobb baj hogy a központ arra hivatkozva hogy 100ezer felett jár az autó elutasította a garanciális cserét.
Elmormogtam a bajuszom alatt pár nyomdafestéket nem tűrő szót és megkértem őket hogy adjanak egy ajánlatot a cserére.
A megbeszéltek szerint reggel megjelentem Győrben.
Mint kiderült a múlt héten vártak, de mivel minden megvolt beállt Júlia a szervizbe.
A szokásos olajcsere mellett kiolvasták a múltkori csekkendzsin okát is.
A szerelő szomorúan jött ki az előtérbe:
- Multiair modul hiba, úgy néz ki cserélni kellene...
Némi fejtörés után megegyeztünk hogy bejelentik garanciára a cserét.
Tekintettel a Fiat-nál történő rendszer átállításra 3 hét múlva érdeklődjek.
Persze ha megint előjön a lámpa akkor is.
A lámpát Júlia 103.123 km-nél tárolta el, ez azt jelenti hogy túl vagyunk a garanciahatáron, de egy próbát megér.