Mutasd

>> Egyéb2021-01-03

- tankolások száma: 90 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 50.002 km
- életkor: 509 nap
- össz. menetidő: 735,28 óra (30,64 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.774,00 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,44 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 29,17 Ft/km
- átlagos napi futás: 98,24 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,02 %

 
>> Egyéb2020-12-23

Megjelent egy cikk amiben az ADAC összehasonlítja az általa mért és a gyár által megadott csomagtartó méreteket. Itt a Giulia csomagterét a gyári 480 literrel szemben csak 300 liternek mérték. Kicsit furcsálltam, ma nekiáltam méregetni.

Kezdem a végén: A 480 liter sehogy se jön ki :-(
A nagy rész: 100x65x45 cm - 292 liter
A szűkülő rész: 65x15x35 cm - a szűkülések miatt csak 29 liter
A zseb: 30x20x25 cm - a ferdeségek miatt csak 12 liter

Összesen 333 liter!!!

Most már tényleg érdekelne, hogy a gyári 480 liter hogy jön össze!

u.i.
Nem gondoltam volna hogy a csomagtartó mérete is hasraütéses alapon megadott dolog. Gyakorlatilag semmilyen a gyár által megadott paramétert sem szabad elhinni...és itt most nem csak a vw által megadott emissziós adatokra gondolok.
Mint kiderült a 200 ló se 200, hanem szerencsére több, de mi van a többi dologgal? A Spider tankja is a könyve szerint 70 literes, a valóságban csak 60.
Mi kamu még?

Mi a fittyfenének ad ki a gyár bármilyen adatot is?

 
>> Egyéb2020-12-13

- tankolások száma: 87 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 48342 km
- életkor: 488 nap
- össz. menetidő: 709,59 óra (29,57 nap!)
- átlagsebesség: 68 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.648,98 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,43 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 29,15 Ft/km
- átlagos napi futás: 99,06 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,06 %

 
>> Szerviz2020-11-10

46.254 km:
Felkerültek a téli gumik. Eddig 15.672 km van bennük, a télen bőven kitartanak.

A nyáriakat 2020.03.12-én raktuk fel, összesen 30.582 km-t mentek. Jövőre még jók lesznek.

 
>> Szerviz2020-10-14

Cseréltek:
- levegőszűrő
- motorolaj (Seleni Digitech PE)
- olajszűrő
Összesen 95ezerbe fájt az akció, pont mint az előző esetben.
Szoftverfrissítés nem volt.
Megoldódott az első radar mizéria is. Egyszer már cseréltek szenzort, mert rossz volt, de azóta is bejelezget. A tartó sarka lóg be a látómezőbe, mert a szenzorcsere óta ha leveszem elhallgat.
Mint kiderült a 2020-as modellnek már más a tartója. Az alsó rész távtartója rövidebb, nem áll ki annyira. Szóval lekapták a szalonba lévő pirosról és felrakták. Azóta csend van. A szalonba álló meg majd megkapja amit nekem rendeltek.
431 nap és 44.198 km után működik az első radar :-)

 
>> Egyéb2020-09-30

- tankolások száma: 78 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 43.042 km
- életkor: 410 nap
- össz. menetidő: 626,74 óra (26,11 nap!)
- átlagsebesség: 69 km/ó
- tankolt üzemanyag: 3.255,54 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,43 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 29,30 Ft/km
- átlagos napi futás: 104,98 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,37 %

 
>> Egyéb2020-06-24

- tankolások száma: 63 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 34.571 km
- életkor: 316 nap
- össz. menetidő: 498,46 óra (20,77 nap!)
- átlagsebesség: 69 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.635,89 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,46 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 29,65 Ft/km
- átlagos napi futás: 109,40 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,57 %

 
>> Egyéb2020-05-23

- tankolások száma: 56 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 30.371 km
- életkor: 284 nap
- össz. menetidő: 438,93 óra (18,29 nap!)
- átlagsebesség: 69 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.333,40 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,50 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 30,01 Ft/km
- átlagos napi futás: 106,94 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,44 %

 
>> Szerviz2020-05-18

Elgurultunk Győrbe az Autófórum Riegler-hez, mert lassan elérjük a 30ezret. Ráadásul tegnap óta követeli az autó hogy cseréljek olajat. Kb 500 km hiányzott a 15 ezerhez.
Rákérdeztem, ez is figyeli a használat módját mint a diesel és számol. Ha úgy kalkulálja hogy elhasználódott az olaj kéri a cserét.
A karantén miatt nem nagyon mentem hosszú útra, jellemzően a gyárba és boltba jártam. Sok indítás, relatíve rövid utak. Talán két Bp volt benne még a zárlat előtt. Szóval ilyen használati profilnál már nem jön ki a 15ezer km.
Cseréltek:
- pollenszűrő
- motorolaj (Seleni Digitech PE)
- olajszűrő
Összesen 95ezerbe fájt az akció. Ha a 60ezres nagyszervízre gondolok (vezérlés, stb.) akkor nem a nagyobbik bukszát kell hozni hanem a csomagtartót kell megtölteni pénzzel...
Ja, gariban kicserélték a rossz első szenzort, de most se jó. A gyanú az hogy a tartó rács van deformálódva és az új szenzor “látja” a rendszámtábla tartót. Feljebb tenni nem lehet, ráadásul kihagyni sem, mert akkor a rendszám rálóg a lámpamosóra.
Szóval rendeltek egy új rácsot.

 
>> Egyéb2020-04-16

- tankolások száma: 51 (ebből egy a vételkori teletank)
- km óra állás: 27442 km
- életkor: 247 nap
- össz. menetidő: 390,92 óra (16,29 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 2.121,19 liter, ebből 55,69 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 7,53 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 30,44 Ft/km
- átlagos napi futás: 111,1 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,59 %