Mutasd

>> Egyéb2024-06-12

Ma megjártuk a Großglockner-t oda-vissza.
Majd 1,8 km a szintkülönbség.

Lefelé katasztrófa a motorfék hiánya (D-ben is lófütty), a fékek nem örülnek túlzottan.
A Spideres tempónál sokkal finomabban és útközben 2-3x is megállva hogy tudjon hűlni amikor leértem durva fékszag volt a kocsi körül. Az első és a hátsó(!) fék is olyan meleg volt hogy a nyál elsercent rajta. (Nem a tárcsán hanem a féken.)

A Spiderrel így közlekedve alig melegszik meg a fék.
Szóval igaza volt anno a tesztelőnek hogy a Giulia alföldi autó :-(

Két esetben azonban VOLT motorfék, mindkettő eset már hosszabb lejtmenet után jött. Ilyenkor 0-ra esett vissza a fogyasztás. A baj csak az hogy pár száz méter után visszaállt az eredet helyzet.


u.i.
Ausztriában az útra továbbra se esik a hó :-)