Mutasd

>> Szerviz2009-11-18

No-ban meló után (16.00) gondoltam elindulunk haza, Vas feltankolva, csak a jobb szélső pedált kell nyomni.
Az autópálya kb. 30 km, az addig vezető úton újra előjön egy kis gond, amiről azt hittem, hogy a 140 ezres szerviz alatt a vákuumcső cseréjével meg lett szüntetve. Mondjuk azóta 6.000 km alatt nem is jött elő.
Szóval nyomom a gázt és nem történik semmi, a sebességet sík úton tudja tartani, de dombnak felfelé már lassul. Üresbe téve se pörög 3e fölé a motor. Aztán - ahogy szokott korábban - egy szép nagyot pöffent és elindul. Ilyenkor a mögöttem jövők szép fekete koromfelhőbe burkolóznak. Ezt a játékot párszor eljátszottuk az autópályáig, ott aztán ahogy kell hozza a 150-160-at.
Egyszer csak ott is elmegy az erő és a korom kíséretében egy felirat jelenik meg a műszerfalon, mely szerint hiba lépett fel a motorvezérlőben és szíveskedjek a szakszervizbe fáradni. Leállósávban megállunk, ekkor veszem észre hogy a benzinkút lehajtó még 500 méter. Egy próba, beindul, rengeteg füsttel eljutunk a parkolóig.
16:48 - felhívom az ADAC-t, hogy segítsenek
17:21 - visszahívnak, hogy fél óra múlva itt a segítség
18:30 - leteszik a autót a BayWa Alfa-Fiat-Lancia szervízben
Sajna már nem dolgozik senki, úgyhogy kocsi itt marad, én meg vissza az autómentővel a városba szállás után nézni. Lett.
Gyorsan beugrott két barna búzasör, így azért tudtam aludni....