Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
159 2009/10 2012 2014 ablak ablakemelő abs-jeladó adatok akku akkumlátor akumlátor alfacity alkatrészek antenna autópályadíj autóvásárlás állapot átvétel belépőfény benyomások betét blaupunkt bontás bowling bt420 csöri ctek dynamic ecu esztergom fék fékcső fékerő fékerőszabályozó felbakolás felkészülés felni ferrari festés fólia fra garázs giulietta gumi gyertya hangszóró hazaút helyzetjelentés helyzetjelző hirdetés honosítás ii. kartervédő kígyó kipufogó klíma km költségek kormányszervó kód kulcs link matrica miglia milla minitali museo műszaki nagy ncímkék nyomtás odometer olajcsere olajfolyás pápa projektor projektterv regenerálás regisztrációs-adó rendszám rozsda semmering spider szabályozó számok szeged szelepsapka szélesítő szélfogó szerviz szervizlista talál találkozás találkozó tali tartalom tárcsa technika téli töltés
>> SzervizAlfa Spider / GTV 2,0 TS "Pók" // 2013-06-21
Ma elgurultunk Csörihez, hogy a hátsó fékerő szabályozót kicserélje.
Ahogy Murphy mondta „ami elromolhat, az el is romlik” - tehát egy alkatrész cseréje is csak bonyolult lehet.
Az elmúlt 14 év során dolgozott a korrózió. Eltörtek a csövek. Elsőre nem is az, amelyiket tekerték. Gyakorlatilag egy fékcsövet lehetett volna kitekerni belőle. Azt meg minek. Cserélni kellene őket.
Gyári nincs, illetve a négy közül csak egy. Nem is olcsó...
Szóval le kell gyártatni a négy becsatlakozó fékcsövet, úgyhogy a Pók Várpalotán maradt...